کد خبر : 1737913 | 27 بهمن 1399 ساعت 22:07 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

آنتونی رودیگر:

لمپارد می ماند هم جدا نمی شدم

آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی چلسی مدعی شد هرگز قصد نداشته این تیم را ترک کند.

لمپارد می ماند هم جدا نمی شدم

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های پایانی حضور فرانک لمپارد در رختکن چلسی اخباری در مورد اختلاف او با آنتونی رودیگر و احتمالا جدایی این مدافع 27 ساله منتشر شده بود. اما حالا و با حضور توماس توخل این شایعات رفع شده و آنتونی رودیگر مدعی شد تحت هر شرایطی قصد ماندن در چلسی را داشته است.

 

آنتونی رودیگر گفت: "من یک بازیکن مبارزه جو هستم و خواهم بازی کنم. بی تردید بازی نکردن ناامیدکننده است و این برای اولین بار در دوران حرفه این بود که چنین شرایطی داشتم. اما فقط با خودم می گفتم سخت تلاش کن تا به ترکیب اصلی بازگردی و حالا باید بگویم که این تلاش برایم عواقب خوبی داشت.

 

1530216

 

شما باید همیشه آماده بوده و از نظر ذهنی مهیای بازی کردن باشید. البته امیدوار چنین اتفاقی رخ ندهد، اما این فوتبال است و شاید بازیکنی آسیب می بیند و قرار باشد شما جای او در ترکیب قرار بگیرید. ممکن است در ترکیب قرار نگیریم، اما همیشه در تمرینات جوری حاضر می شوم که انگار قرار است در دیدار بعدی در ترکیب ثابت حضور داشته باشم.

 

از درون همیشه آرام بودم و وقتی بازی نمی کردم عصبانی نمی شدم و به خودم نمی گفتم چه اتفاق بدی رخ داده است. سپس ناگهان به ترکیب بازگشته و بازی کردم. از آن لحظه به بعد در ذهنم این بود که من در چلسی می مانم و سعی می کنم برای موقعیت خود مبارزه کنم. در آخرین روزهای حضور فرانک لمپارد حتی بیشتر هم در ترکیب قرار می گرفتم. به هر حال چه لمپارد می ماند و چه حالا که جدا شد، قصد داشتم در چلسی بمانم."

دیدگاه‌ها