کد خبر : 1737931 | 28 بهمن 1399 ساعت 01:01 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 3-3 بیله‌فلد: آتش‌بازی زیر بارش برف

بایرن مونیخ در دیداری جذاب و پرگل مقابل آرمنیا بیله‌فلد به تساوی 3-3 رسید.

بایرن 3-3 بیله‌فلد: آتش‌بازی زیر بارش برف

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان هانسی فلیک ابتدا با دو گل عقب افتادند اما در ادامه توانستند گل های خورده را جبران کنند و در نهایت از این دیدار خانگی به یک امتیاز برسند. 

همانطور که انتظار می رفت، بایرنی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 4 بود که چوپو موتینگ پشت محوطه جریمه بیله‌فلد صاحب موقعیت شد اما ضربه زمینی او را مورنو با یک واکنش خوب دفع کرد.

در ادامه بازیکنان میهمان ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 9 به گل رسیدند. روی پاسدر عمق پریتل بود که میشل فلاپ روی خط محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه پای چپ دقیق کار را تمام کرد.

 

1573005

 

بعد از این گل بازیکنان بایرن پیش کشیدند و حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند؛ هرچند نمی توانستند موقعیت ویژه ای ایجاد کنند. در دقیقه 27 بود که روی ارسال دیدنی لروی سانه، این کورنتون تولیسو بود که می توانست با ضربه سر گل تساوی را به ثمر برساند اما مورنو با واکنش مناسب توپ را دفع کرد.

دو دقیقه بعد، بار دیگر سانه با یک حرکت خوب موقعیت سازی کرد اما ضربه لواندوفسکی را پیپر با حضور به موقع بلوکه کرد.

حملات بایرنی ها ادامه پیدا کرد و این تیم یکی دو موقعیت خوب دیگر را از دست داد و در مقابل این بازیکنان بیله‌فلد بودند که در دقیقه 37 به گل دوم رسیدند. روی یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه بایرن بود که روی ارسال فلاپ، این پیپر بود که با ضربه سر دروازه نویر را باز کرد.

در دقایق پایانی این نیمه هم بایرنی ها تلاش بیشتری برای رسیدن به گل داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با برتری 2-0 میهمان به پایان رسید.

نیمه دوم را هم بایرن بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48 به گل رسید. ارسال بلند داود آلابا پشت مدافعان به لواندوفسکی رسید و او هم بعد از کنترل توپ با سینه، با ضربه ای تماشایی، حساب کار را 2-1 کرد.

اما تنها یک دقیقه بعد، بیله‌فلد به گل سوم رسید. حرکت ووگل‌سامر از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه را گبائور با یک ضربه بغل پای ساده تبدیل به گل کرد.

بایرنی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه 57 بار دیگر اختلاف را به حداقل رساندند. این بار لروی سانه بود که از سمت راست توپ خطرناکی را به مقابل دروازه بیله‌فلد فرستاد و تولیسو با ضربه سر کار را تمام کرد.

 

1573006

 

سه دقیقه بعد، چیزی نمانده بود که کینگزلی کومان با یک ضربه دقیق از پشت محوطه جریمه، کار را به تساوی بکشد اما باز هم مورنو دروازه تیمش را نجات داد.

تلاش بایرنی ها برای رسیدن به گل تساوی سرانجام در دقیقه 69 نتیجه داد. این بار هم روی حرکت سانه از سمت راست بود که توپ با دفع ناقص مدافعان، پشت محوطه جریمه به آلفونسو دیویس رسید و او هم با شوتی دیدنی، دروازه بیله‌فلد را باز کرد.

 

1573007

 

بعد از این گل تیم میهمان بار دیگر پیش کشید و در دقیقه 72، کوردووا دروازه بایرن را برای بار چهارم باز کرد اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

بلافاصله در سمت مقابل بایرنی ها تا آستانه زدن گل چهارم پیش رفتند اما مورنو ابتدا ضربه لواندوفسکی را دفع کرد و توپ برگشتی را هم مهاجم لهستانی به بیرون فرستاد.

در دقایق پایانی هر دو تیم برای رسیدن به گل پیروزی تلاش کردند اما در نهایت این دیدار جذاب با تساوی 3-3 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها