کد خبر : 1737949 | 28 بهمن 1399 ساعت 09:33 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برد برابر نیوکاسل؛

توخل: کوواچیچ ساعت ۳:۱۵ صبح هم آماده تمربن است

توماس توخل، سرمربی چلسی، پس از برد 2-0 این تیم برابر نیوکاسل، در مورد عملکرد بازیکنان تیمش صحبت کرده است.

توخل: کوواچیچ ساعت ۳:۱۵ صبح هم آماده تمربن است

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل کم کم با بازیکنان چلسی بهتر آشنا می شود و به همین زودی تبدیل به یکی از طرفداران ماتئو کواچیچ، بازی ساز کروات آبی ها، شده است.

پس از درخشش کواچیچ در پیروزی 2-0 چلسی برابر نیوکاسل، توخل در کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه از این بازیکن 26 ساله که تجربه بازی در میلان و رئال مادرید را نیز دارد، تقدیر کرد.

 

1573034

 

توخل راجع به کواچیچ گفت: "او را دوست دارم. شما می توانید کواچیچ را ساعت 3 صبح از خواب بیدار کنید و ساعت 3:15 او آماده تمرین است."

 

توخل همچنین راجع به کریستین پولیشیچ که از زمان پیوستن سرمربی آلمانی به چلسی، تنها در یک بازی از ابتدا به میدان رفته و در بازی برابر نیوکاسل نیز روی نیمکت بود، گفت: "امروز اولین تغییر ما به خاطر مصدومیت در نیمه اول صورت گرفت و تصمیم گرفتن برای اینکه کریستین از ابتدا بازی را آغاز کند یا روی نیمکت باشد، تصمیم بسیار سختی بود.

ما با 11 نفر متفاوت از بازی قبلی‌مان در جام حذفی، این بازی را آغاز کردیم. متاسفانه ما فقط سه تعویض داشتیم که کار را برای بازی دادن به همه بازیکنان سخت می کند. این همه چیز را سخت می کند و ما نمی خواستیم خیلی زود تعویض سوممان را انجام دهیم.

 

در طول مسابقه کاری را که معمولا انجام می دهیم، انجام دادیم که یعنی تعویض کردن در راستای بردن مسابقه.

پولیشیچ شایسته بازی کردن از ابتدا و یا رفتن به زمین به عنوان بازیکن تعویضی بود اما ما فقط سه تعویض داشتیم. امیدوارم او به تلاش ادامه دهد و او در آینده برای ما بسیار تاثیرگذار خواهد بود."

 

1573035

 

تامی آبراهام، ستاره چلسی، پس از درگیری با مدافع نیوکاسل، به دلیل مصدومیت تعویض شد و فرصت تحت تاثیر قرار دادن توخل را از دست داد.

 

توخل راجع به مصدومیت آبراهام اضافه کرد: "تکل بسیار بی ملاحظه و بی پروایی بود. خطا بود. مصدومیت او به قدری جدی بود که مجبور شد از زمین بازی بیرون بیاید و ما نگران او هستیم. امیدواریم او بازی های زیادی را از دست ندهد."

دیدگاه‌ها