کد خبر : 1737968 | 28 بهمن 1399 ساعت 10:33 | 18.4K بازدید | 2 دیدگاه

حسینی یا مجیدی؟ مربی ذوب آهن معرفی می شود

طبق وعده مدیر عامل باشگاه ذوب آهن امروز سرمربی جدید این تیم مشخص می شود.

حسینی یا مجیدی؟ مربی ذوب آهن معرفی می شود 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برکناری رحمان رضایی از هدایت ذوب آهن مربی خارجی این تیم به عنوان جانشین موقت او انتخاب شد اما این انتخاب آورده ای برای ذوب آهن نداشت و این تیم در مصاف با مس رفسنجان 3-1 بازنده شد. 

 

از بین فرهاد مجیدی و مجتبی حسینی یکی به عنوان سرمربی ذوب آهن انتخاب شد که به نظر می رسد شانس مجتبی حسینی بیشتر باشد؛ چرا که او به همین بهانه از هدایت تیم نفت مسجد سلیمان کناره گیری کرد که موجب واکنش هایی از سوی این باشگاه شده است. باشگاه نفت مسجد سلیمان فسخ قرارداد از سوی مجتبی حسینی را غیر قانونی خوانده و حتی به همین بهانه نقدهایی هم به باشگاه ذوب آهن داشته است. مجتبی حسینی که قبلا مربیگری و سرمربیگری را در ذوب آهن تجربه کرده است به بهانه مشکلات مالی باشگاه نفت از هدایت این تیم کناره گیری کرد در حالی که تیم او در دور رفت بازی ها یکی از تیم های خوب مسابقات بوده است. 

 

اکنون اگر باشگاه ذوب آهن مجتبی حسینی را به عنوان سرمربی جدید خود برگزیند یک مربی آزاد را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده به این خاطر که مجتبی حسینی قرارداد خود را با نفت فسخ کرده است. بر اساس قانون اگر این فسخ دارای ایراد باشد با شکایت باشگاه نفت کمیته تعیین وضعیت در این باره تصمیم گیری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها