کد خبر : 1737985 | 28 بهمن 1399 ساعت 11:34 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

گل سایپا خطا بود و ما را زیر فشار برد 

تیکدری: شجاعی می‌توانست از انتقادها فرار کند

هافبک تراکتور می گوید تمام تلاششان را می کنند که انتقاد ها از این تیم تمام شود.

تیکدری: شجاعی می‌توانست از انتقادها فرار کند

به گزارش ورزش سه، مهدی تیکدری در مورد پیروزی تراکتور مقابل سایپا که در تهران رقم خورد و باعث شد این تیم اوضاع بهتری پیدا کند و کمی از فشار رها شود در این باره گفت: خدا را شکر توانستیم بازی که مستحق برد بودیم را ببریم . روی یک غافلگیری گل خوردیم و خیلی خوب توانستیم به بازی برگردیم و نتیجه را حفظ کنیم . بعد از دو هفته ناکامی توانستیم ببریم و به جدول برگردیم. 


او در مورد قضاوت داور در این دیدار ادامه داد: داوری گل صد درصد خطا را برای سایپا قبول کرد و ما را تحت فشار برد. امیدوارم دیگر تکرار نشود . 


این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد فردی خودش راضی بود یا خیر؟ خدا را شکر تا به این جای کار راضی بودم ولی این عملکرد خوب باید همراه با گل و پاس گل باشد که انشاء ا... این اتفاق از نیم فصل دوم بیفتد . 


وی در مورد انتقاداتی که به مسعود شجاعی می شود نظرش را این گونه بیان کرد: فکر نمی کنم کسی انتقاد کند چون آقا مسعود کار سختی را قبول کرده در حالیکه می توانست خیلی راحت این موضوع را قبول نکند تا مورد انتقاد قرار نگیرد ولی این کار را انجام داد و انشاء ا... ما بتوانیم با کسب نتایج خوب انتقادها را تمام کنیم . 


هافبک سرخپوشان تبریز در مورد اینکه از عملکرد تراکتور در نیم فصل اول راضی بودند یا خیر؟ گفت: قطعا نه . ما می خواهیم در آسیا بازی کنیم و جایگاهمان باید بالای جدول باشد تا بتوانیم موفق باشیم و در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم. 
تیکدری در پایان در مورد دیدار پیش رو با نفت مسجد سلیمان افزود: مسجد سلیمان تیم سخت و جوانی است و قطعا برای سه امتیاز بازی می کنیم و باید برد کسب کنیم.

دیدگاه‌ها