کد خبر : 1737991 | 28 بهمن 1399 ساعت 12:04 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

به رغم فرصت دوباره توخل به کپا؛

مندی دروازه‌بان اول چلسی است، نه کپا

به رغم اینکه کپا در پیروزی شب گذشته چلسی برابر نیوکاسل درون دروازه آبی ها ایستاده بود، اما توماس توخل، سرمربی چلسی، می گوید که مندی دروازه بان اول این تیم است.

مندی دروازه‌بان اول چلسی است، نه کپا

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل گفت که به این دلیل کپا را در بازی برابر نیوکاسل درون دروازه چلسی قرار داد که قصد داشت به دروازه‌بان اسپانیایی آبی ها کمک کند تا کمی ریتم و هماهنگی خود را بهبود ببخشد.

توخل در تلاش است تا به کپا کمک کند دوباره اعتماد به نفس خود را به دست بیاورد و این دروازه بان نیز با نمایش خوبی که در برد 2-0 چلسی برابر نیوکاسل داشت، به خوبی پاسخ اعتماد سرمربی خود را داد.

 

1573131

 

هر چند توماس توخل می گوید که ادواردو مندی دروازه بان اول چلسی است.

گفته می شود که کپا یکی از دلایل اخراج فرانک لمپارد از چلسی بود. لمپارد دیگر به کپا اعتقادی نداشت و نمایش های متزلزل او باعث شد تا سرمربی سابق آبی ها سال گذشته مندی را به این تیم بیاورد.

مندی از زمانی که توخل هدایت چلسی را بر عهده گرفته است در چهار بازی تنها یک گل دریافت کردهف آن هم روی اشتباه آنتونیو رودیگر، اما او در بازی شب گذشته چلسی و نیوکاسل جای خود را در دروازه به کپا داد. کپا در بازی چلسی برابر بارنزلی نیز درون دروازه آّی ها ایستاده بود و توانست دروازه خود را بسته نگه دارد.

 

توخل در این باره گفت: "ما به یک کپای قدرتمند در تیم خود نیاز داریم. او در جام حذفی بازی خوبی داشت و ما تصمیم گرفتیم شانس دیگری به او بدهیم تا کمی ریتم و اعتماد به نفس او افزایش یابد و کمی به او اطمینان کنیم، چرا که او واقعا خوب عمل کرد.

در عین حال، می توانیم به ادو هم فرصت بدهیم تا از نظر روحی خود را بازیابی کند چرا که از نظر روحی این موقعیتی بسیار سخت است که کار زیاد و تمرکز بالایی را می طلبد و ما توانستیم با این کار در واقع با یک تیر دو نشان را بزنیم.

ادو دروازه بان شماره یک ما است و این مشخص است. قبل از بازی هم این موضوع روشن بود و بعد از بازی هم به همین ترتیب باقی می ماند.

 

1573127

 

خوشحالم که کپا توانست برای دومین بار پیاپی کلین شیت کند. وقت آن رسیده بود که بگذاریم دوباره احساس هماهنگی کند و ریتم تیم دستش بیاید و اعتماد به نفس خود را نیز بازسازی کند.

 

از قبل هم مشخص بود که ما امید داریم بهترین نمایش را داشته باشد، اما از اینجا به بعد ادو درون دروازه خواهد بود. او از نظر فیزیکی و روحی آماده است و او شماره یک ما است."

دیدگاه‌ها