کد خبر : 1738008 | 28 بهمن 1399 ساعت 13:30 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

مجدمی: از نفت تماسی نگرفتند، به پیکان رفتم

مسلم مجدمی که پس از جدایی از المعیذر به پیکان پیوست، می گوید به دلیل تعریف هایی که از تارتار شنیده است، این تیم را انتخاب کرده است.

مجدمی: از  نفت تماسی نگرفتند، به پیکان رفتم

به گزارش "ورزش سه"، مسلم مجدمی که از ابتدای دوران فوتبال خود عضو باشگاه صنعت نفت بوده و در تمام رده‌های سنی جوانان، امید و بزرگسالان برای این تیم به میدان رفته، پس از پایان لیگ نوزدهم از جمع طلایی پوشان آبادان جدا شد تا لژیونر شود.


این هافبک ۲۴ ساله تابستان امسال با عقد قراردادی راهی لیگ دسته دوم قطر شد تا به تیم المعیذر این کشور بپیوندد. مجدمی که در فصل گذشته یکی از نفرات ثابت صنعت نفت آبادان بود، هم بازی مهرداد پولادی در المعیذر شد اما در فاصله چند هفته تا پایان رقابت های دسته دوم قطر، از این تیم جدا شد و به پیکان پیوست.


مجدمی درخصوص شرایطش در قطر و پیوستن به پیکان گفت: شرایطم در قطر خیلی خوب بود. تقریبا در همه بازی ها به میدان رفتم. در قراردادم یک بند جدایی داشتم و می توانستم هر زمانی که بخواهم، از تیم جدا شوم. در آنجا چند بازی بیشتر نمانده و کمتر از یک ماه دیگر فصل فوتبالی قطر تمام می شود. به همین دلیل تصمیم گرفتم جدا شوم و به ایران برگردم تا در نیم فصل دوم بازی کنم. به همین دلیل پیکان را انتخاب کردم چون هم باشگاه خوبی است و هم اینکه با آقای تارتار صحبت کردم و دوست داشتم در این تیم بازی کنم.


وی درباره اینکه شرایط او و پیکان چگونه پیش خواهد رفت، توضیح داد: طبق شنیده هایم فکر کنم قرار است باز هم در نیم فصل تیم را تقویت کنند و چند بازیکن جدید را به خدمت بگیرند. پیکان تیم جوانی است و نیاز به زمان دارد تا هماهنگ شوند. بازیکنان خوبی که در فصل گذشته داشتند را ابتدای فصل از دست دادند و این عوامل نشان می دهد تیم نیاز دارد تا جا بیفتد و فکر می کنم در نیم فصل دوم شرایط تیم بهتر شود.


مجدمی درباره اینکه آیا صنعت نفتی ها بابت عدم بازگشت او به آبادان ناراحت می شوند و اینکه اصلا او پیشنهادی برای بازگشت داشته است یا نه، پاسخ داد: فکر نمی کنم آنها بابت پیوستن من به پیکان ناراحت شوند. چرا که از مسئولین نفت یا مربیان تیم برای بازگشت به آبادان با من صحبتی نکردند. کسی از این تیم به من پیشنهادی نداد. ولی به جز پیکان از دو سه تیم دیگر پیشنهاد داشتم ولی طی صحبتی که با آقای تارتار داشتم، هم قانع شدم به پیکان بروم و هم اینکه خودم علاقه داشتم با ایشان کار کنم چون از قبل تعریف ایشان را شنیده بودم که مربی فنی و تاکتیکی هستند و امیدوارم زیر نظر ایشان پیشرفت کنم.
او درباره زمان حضور در میدان برای پیکان نیز گفت: من مشکلی برای بازی کردن ندارم و می توانم برای پیکان به میدان بروم. فقط حدود 10 روزی است که تمرین پرفشار نداشته ام و شاید کمی از لحاظ بدنی نسبت به سایر بازیکنان عقب باشم.

دیدگاه‌ها