کد خبر : 1738013 | 28 بهمن 1399 ساعت 13:46 | 26.8K بازدید | 3 دیدگاه

فخرالدینی: خودم درخواست جدایی از تراکتور دادم

میلاد فخرالدینی فخرالدینی می‌گوید که خود او درخواست جدایی از تیم تراکتور را داده و قرارگیری در فهرست مازاد خبر درستی نیست.

فخرالدینی: خودم درخواست جدایی از تراکتور دادم

به گزارش "ورزش سه"، خبر قرارگیری سه بازیکن تراکتور در فهرست مازاد که از سوی مدیران این باشگاه اعلام شد، بازتاب گسترده ای داشته است. یکی از این بازیکنان میلاد فخرالدینی بود که به درخواست گفتگوی کوتاه درباره قرارگیری در فهرست خروجی پاسخ مثبت داد و در این باره توضیحاتی را ارائه کرد.

فخرالدینی به خبرنگار ما گفت: این که گفته اند میلاد فخرالدینی در فهرست مازاد است، خبر درستی نیست و شاید هم برداشت رسانه ها غلط بوده. من از سه ماه پیش به آقای شجاعی گفتم که در تبریز نمی‌توانم بمانم و هفته گذشته هم به باشگاه نامه رسمی زدم و درخواست جدایی دادم.

او درباره علت مشکلش در تبریز گفت: مشکل خاصی نیست و من سال ها در تراکتور بوده ام و این تیم و هوادارانش را دوست دارم اما مشکلات خانوادگی باعث شده تا جدا شوم.

وی افزود: بازیکنی که 15 بازی در یک نیم فصل انجام دهد، طبیعی است که در فهرست مازاد نباشد و من با آقای شجاعی هم رابطه خوبی داشته ام. من خودم می‌خواهم از تیم بروم و این که ماجرا وارونه نشان داده شود، وجهه خوبی ندارد.

مدافع راست تراکتور درباره مقصد آینده اش عنوان کرد: فعلا مشخص نیست، پیشنهاداتی دارم اما اول باید با تراکتور فسخ کنم و بعد از آن اطلاع رسانی خواهم کرد.

 

نویسنده: سیده ساره حسینی

دیدگاه‌ها