کد خبر : 1738019 | 28 بهمن 1399 ساعت 14:08 | 18K بازدید | 1 دیدگاه

تراکتور در ۵ دقیقه ما را شوکه کرد؛

علیاری: باید از بازی با پرسپولیس شروع کنیم

مهاجم سایپا امیدوار است تیمش از دیدار با پرسپولیس به روند خوب خود برگردد.

علیاری: باید از بازی با پرسپولیس شروع کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مجید علیاری درباره دیدار اخیر سایپا برابر تراکتور اظهار کرد: ما خیلی زود به گل رسیدیم و تا دقیقه ۴۲ هم بازی کاملا در دستمان بود، اما در عرض پنج دقیقه همه چیز عوض شد که فکر می‌کنم این اتفاق به کم‌تجربگی تیم ما برمی‌گشت. ما پس از گل زودهنگام فکر کردیم کار راحتی داریم و خیلی راحت پاس می‌دادیم، اما در پنج دقیقه شوکه شدیم و باختیم.

 

او ادامه داد: تراکتور روی یک اتفاق به گل رسید که البته شوت زیبایی بود، اما به نظرم تجربه تیم و بازیکنان بزرگ تراکتور در این مسابقه به آنها کمک کرد. در نیمه دوم هم سرحال نبودیم و آنطور که می‌خواستیم کار نکردیم ولی با این وجود حق ما اصلا باخت نبود و باید یک امتیاز را می‌گرفتیم.

 

مهاجم سایپا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تیمش به هدفی که در ابتدای فصل داشت در پایان دور رفت رسیده است یا خیر، عنوان کرد: از حد انتظار پایین‌تر هستیم ولی با وجود اینکه مقابل تراکتور شکست خوردیم، اما چیزی را از دست ندادیم. شرایط جدولی بیشتر تیم‌های لیگ برتر با هم یکسان است و ما با یکی، دو برد می‌توانیم به نیمه بالای جدول برسیم و شرایطمان را بهتر کنیم.

 

علیاری تاکید کرد: شک نکنید سایپا در دور برگشت نتایج بهتری می‌گیرد چون ما از اشتباهات‌مان درس گرفتیم و با تجربه بالاتری ادامه بازی‌ها را دنبال می‌کنیم. با اینکه می‌گویند در نیم‌فصل دوم دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شود، اما بازیکنان سایپا به خودباوری رسیده‌اند که می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم.

 

او با بیان اینکه باید از بازی با پرسپولیس روند خوبمان را شروع کنیم، گفت: کار خیلی سختی در ورزشگاه آزادی داریم ولی ما استقلال را شکست دادیم و امیدوار هستیم برابر پرسپولیس هم نتیجه خوبی بگیریم. با تمام توان وارد زمین می‌شویم و تلاش می‌کنیم تا به نتیجه خوبی در این مسابقه برسیم.

دیدگاه‌ها