کد خبر : 1738036 | 28 بهمن 1399 ساعت 15:33 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض تیم نود به داوری بازی با ملوان

دیدار ملوان – نود ارومیه از هفته چهاردهم لیگ یک در استادیوم تختی انزلی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش "ورزش سه"، بخش رسانه ای تیم نود ارومیه با انتشار تصویری مدعی شد که خطای مدافع ملوان به روی آرمین مصطفوی باید با اعلام پنالتی برای تیم نود ارومیه همراه می شد اما داور چنین عقیده ای نداشت و دستور به ادامه بازی داد. در تصویر منتشر شده آرمین مصطفوی مهاجم تیم نود ارومیه به خاطر برخورد شدیدی که با مدافع ملوان داشت مصدوم و نقش بر زمین شد و این باشگاه مدعی شده است با گذشت دو روز این بازی هنوز زخم های ضربه روی بدنش وجود دارد.

 

 

1573197

این تصویری است که از سوی بخش رسانه ای تیم نود ارومیه منتشر شده است اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و معتقد است این برخورد بر سر تصاحب توپ طبیعی بوده است.

 

البته نظر صریح در مورد صحت پنالتی در این صحنه یا اینکه برخورد بین دو بازیکن بر سر تصاحب توپ طبیعی بوده بر عهده کارشناسان داوری است اما تیم نود ارومیه انتظار دارد این صحنه به طور دقیق در برنامه فوتبال یک کارشناسی شود. آنطور که از صحنه پیداست داور بازی از صحنه خیلی دور بود و نمی توانست به وضوح برخوردها را ببیند. آرمین مصطفوی در پایان بازی زخمی که روی بدنش ایجاد شده بود را به داور نشان داد اما بازی تمام شده بود و بازگشت آن صحنه و اعلام پنالتی به سود نود غیر ممکن بود.

 

دیدگاه‌ها