کد خبر : 1738039 | 28 بهمن 1399 ساعت 15:41 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

بعید می‌دانم حسینی برگردد؛

جعفری: اعصاب ما را بهم ریختند و باختیم

کاپیتان نفت مسجدسلیمان می‌گوید تصمیم سرمربی این تیم مبنی بر جدایی جدی است و بعید می‌داند او به کارش برگردد.

جعفری: اعصاب ما را بهم ریختند و باختیم

به گزارش "ورزش سه"، سجاد جعفری درباره بازی گذشته نفت مسجدسلیمان برابر آلومینیوم اراک اظهار کرد: تا زمانی که گل اول را بخوریم، بازی پایاپای بود و دو تیم نمایش برابری داشتند، اما اعلام یک گل آفساید که داور اشتباه کرد و گل را سالم دانست، موجب شد تا اعصاب بازیکنان ما بهم بریزد.

 

او ادامه داد: سالم اعلام شدن این گل آفساید ذهنیت بازیکنان نسبت به داور را خراب کرد که او به نفع حریف سوت می‌زند.  ما در شروع نیمه دوم خواستیم به بازی برگردیم و نتیجه را جبران کنیم که روی یک غفلت و ضد حمله آلومینیوم، گل دوم را خوردیم. به نظرم بچه‌های ما مثل همیشه کار نکردند، بدترین نمایش ما در طول ۱۵ هفته بود و در این بازی شکست خوردیم.

کاپیتان نفت مسجدسلیمان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از نتایج به دست آمده رضایت دارند یا خیر، عنوان کرد: شما بضاعت ما را با دیگر تیم‌های لیگ برتری مقایسه کنید. ما کمترین قراردادها را در بین تیم‌ها داریم و تیمی هم نیستیم که در مرکز استان‌ها باشیم. قبل از شروع فصل، تیم ما طوری بسته شد که فقط در لیگ برتر بماند.

 

1573203

 

 

جعفری یادآور شد: هدف‌گذاری باشگاه ما ماندن در لیگ برتر بود، اما به نظرم اگر مسؤولان یک مقدار همت داشتند و مشکلات را حل می‌کردند، می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم. باز هم می‌گویم بر اساس شرایط تیم، نتایج خوبی گرفتیم و ناراضی نیستیم.

 

او در خصوص جدایی سید مجتبی حسینی از این تیم عنوان کرد: من در جایی بودم که اصلا از اخبار و بحث جدایی آقای حسینی اطلاع نداشتم. بچه‌های تیم به من زنگ زدند و گفتند که آقای حسینی قراردادشان را فسخ کرده و جدا شده‌اند. به نظرم یک مقدار در این قضیه کم‌لطفی شد و مسؤولان باید زودتر مشکلات را حل می‌کردند تا کار به اینجا نکشد.

کاپیتان نفت مسجدسلیمان یادآور شد: مطمئنا اگر آقای حسینی تا پایان فصل می‌ماند، کمک بیشتری به تیم می‌شد، اما به نظرم تصمیم ایشان مبنی بر جدایی قطعی باشد و دیگر هم به نفت مسجدسلیمان برنمی‌گردند.

 

جعفری با بیان اینکه در نیم‌فصل دوم لیگ برتر امتیاز گرفتن خیلی سخت می‌شود، یادآور شد: در دور برگشت تیم‌ها خیلی سخت امتیاز از دست می‌دهند و به نظرم کارمان دشوار است. باید تمام بچه‌ها، اعضای تیم و مدیریت همت کنند تا تیم را در لیگ برتر نگه دارند؛ هدف ‌گذاری باشگاه از ابتدای فصل هم همین بود.

دیدگاه‌ها