کد خبر : 1738051 | 28 بهمن 1399 ساعت 16:28 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها باید اقدام کنیم

محمدی: هدف پیکان کسب رتبه تک‌رقمی است

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران می‌گوید هدف تیم فوتبال این باشگاه کسب رتبه تک رقمی در لیگ بیستم است.

محمدی: هدف پیکان کسب رتبه تک‌رقمی است

 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایلنا، اکبر محمدی درخصوص شکست مقابل پرسپولیس تهران اظهار داشت: ما بهترین نمایش نیم فصل اول را جلوی پرسپولیس نشان دادیم و اگرچه ما به سه امتیاز نرسیدیم و با کسب آن به جایگاه بهتر می‌رسیدیم اما بازیکنان تمام تلاش‌شان را انجام دادند که راضی کننده بود. ما کارمان را برای جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی آغاز کردیم که در نیم فصل دوم بهترین عملکرد را داشته باشیم.


مدیرعامل پیکان درباره اینکه گفته می‌شود گل پرسپولیس آفساید بوده گفت: من خیلی مطمئن نیستم ولی اگر آفساید هم باشد کمکی به ما نمی‌کند چون بازی گذشته است. کارشناسان باید در این خصوص صحبت کنند. در این بازی پرسپولیس شاید یکی دو موقعیت بیشتر نداشت اما از روی تجربه گلزنی کردند و همین باعث شد که آنها برنده شوند.
محمدی درباره عملکرد تیم پیکان در نیم فصل اول عنوان کرد: ما امسال شرایط متفاوتی داشتیم. اول فصل با تغییر کادرفنی به سراغ مهدی تارتار رفتیم. می‌دانستیم او یک سرمربی با کیفیت و امتحان پس داده است. ابتدای فصل دستش خیلی باز نبود که بتواند تفکراتش را پیاده کند. می‌دانیم که مهم‌ترین ابزار یک سرمربی بازیکن است که وقتی او دیر به ما ملحق شد نتوانستیم آنطور که باید و شاید روی بخش بازیکن بر اساس تفکرات ایشان بازیکن بگیریم که سعی داریم در نیم فصل دوم این موضوع برطرف شود.


او اضافه کرد: بهترین عملکرد و هدف‌گذاری تیم پیکان کسب رتبه تک رقمی است و سعی داریم به این هدف دست پیدا کنیم. برای فصل آینده هم امیدواریم که بتوانیم حتی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا فکر کنیم.


محمدی در پاسخ به این سوال که در صورت بازگشت شهریار مغانلو به ایران این بازیکن را جذب خواهند کرد یا خیر، گفت: اگر او علاقه‌مند باشد چرا که نه، اینجا خانه مغانلو است و اگر بخواهد که به پیکان بیاید با کمال میل پاسخ ما مثبت خواهد بود.


مدیرعامل پیکان درباره اینکه گفته بود با بازیکنان این تیم مذاکره شده است، گفت: بله با یکی دو بازیکن ما مذاکره شده است و پیشنهاد ارائه شده که تمام بازیکنانی که مدنظر کادر فنی باشند را حفظ می‌کنیم و اگر بازیکنی در لیست نباشد باید برای رضایت‌نامه مذاکره کنند.


محمدی در پاسخ به این سوال که برای انتخابات فدراسیون فوتبال چه برنامه‌ای خواهد داشت، گفت: با توجه به سوابقم به نظرم می‌آید که بقیه دوستان در مجمع باید این اعتماد را بکنند که خوشحال می‌شوم کمک کنند ولی اگر هم این اتفاق نیفتد برای همه آرزوی موفقیت دارم و هر ظرفیتی داشته باشم در اختیار سایر دوستان می‌گذارم. یادمان نرود که فوتبال ما در یک بحران عمیقی وجود دارد و در کوتاه مدت نیاز داریم که مشکلاتمان با فیفا را حل کنیم. الان از نظر تشکیلاتی و مصوباتی که باید در اساسنامه لحاظ شود را برطرف کنیم که از نظر اقتصادی و مادی هم باید پول‌هایی که در اختیار فیفا داریم آزادسازی شود.

 


او ادامه داد: ما بحث‌های دیگری مثل ورود بانوان به ورزشگاه را داریم که باید ملزومات و ساختارهای آن آماده شود و تمهیدات لازمی اندیشیده شود. ما بحث نتیجه‌گیری تیم ملی را داریم که باید حتما به جام جهانی صعود کند چون با حضور در جام جهانی هم خیلی از درآمدها محقق می‌شود و چرخ فوتبال می‌چرخد و چراغش روشن می‌ماند. البته بحث باشگاه‌ها هم وجود دارد، باید به طور مشخص چون در حوزه نمایندگی باشگاه‌ها کاندید شده‌ام باید از حقوق باشگاه‌ها دفاع کنم و به لحاظ ساختاری و مالی شرایط خوبی وجود ندارد که بخشی از آن باید از طرف فدراسیون حل شود. بخشی از مسایل از نظر فنی هم باید در اختیار فدراسیون قرار بگیرد و تجربیاتم مانند یک سرمایه می‌تواند در نظر گرفته شود که اگر نظر به استفاده از آن باشد با کمال میل در خدمت فدراسیون هستم.

دیدگاه‌ها