کد خبر : 1738056 | 28 بهمن 1399 ساعت 16:46 | 35.8K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت سه بازیکن تراکتور به ماشین

چهار بازیکن تراکتور در آستانه ترک این باشگاه قرار دارند.

بازگشت سه بازیکن تراکتور به ماشین

به گزارش "ورزش سه"، طبق توافق صورت گرفته بین دو باشگاه لیگ برتری فوتبال تبریز در نقل و انتقالات پیش فصل شاهد تبادل چند بازیکن میان این دو باشگاه خواهیم بودیم.

 

علیرضا رحیمی در صحبت های اخیر خود ضمن نام بردن از وفا هخامنش، میلاد فخرالدینی و عکاشه حمزاوی به عنوان بازیکنان حاضر در لیگ لیست مازاد باشگاه اعلام کرد که در فهرست زیر 25 سال و زیر 23 سال هم تغییراتی را خواهیم داشت و تعارفی در این باره نداریم چون تیم اگر نتیجه بگیرد همه راضی خواهیم بود.

بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع آگاه، تغییرات ایجاد شده در فهرست زیر 25 سال و زیر 23 سال به جدایی چهار بازیکن از تراکتور مربوط می شود؛ چهار بازیکنی که سه نفر از آنها از ماشین سازی به تراکتور پیوسته بودند.

محمد مسلمی پور، محمد قادری و محمد خرم الحسینی سه بازیکنی هستند که از ماشین سازی به تراکتور پیوسته بودند و در نیم فصل دوم بار دیگر به جمع سبزپوشان تبریز بازخواهند گشت. دیگر بازیکنی که از فهرست یاد شده قرار دارد، مهدی ببری است که به احتمال زیاد او هم به ماشین سازی خواهد پیوست.

 

این انتقال ها در حالی از تراکتور به ماشین صورت می گیرد که حداقل دو بازیکن هم از ماشین سازی به تراکتور ملحق خواهد شد. این دو بازیکن پیمان بابایی و ابوالفضل رزاق پور هستند که هر دو پیش از این نیز سابقه حضور در تراکتور را داشته اند.

دیدگاه‌ها