کد خبر : 1738057 | 28 بهمن 1399 ساعت 17:07 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

داوید آلابا تایید کرد؛ جدایی از بایرن در پایان فصل

داوید آلابا، ستاره اتریشی بایرن مونیخ، تایید کرد در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

داوید آلابا تایید کرد؛ جدایی از بایرن در پایان فصل

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره زمان خداحافظی داوید آلابا از بایرن مونیخ رسید. ستاره اتریشی از سال 2009 در بایرن عضویت دارد و پس از کسب عناوین مختلف با این باشگاه قصد دارد چالشی جدید را تجربه کند.

 

از هفته ها پیش و پس از به بن بست خوردن مذاکرات تمدید با باشگاه، جدایی او قطعی شده بود و بایرن مونیخ نیز دو روز پیش با جذب دایو اوپامکانو خیالش از بابت جدایی آلابا را نیز راحت کرد.

 

 

1571710

 

 

در همین ارتباط طی ساعات گذشته کریستین فالک، خبرنگار مطرح بیلد مدعی شد که ستاره اتریشی امروز در کنفرانسی مطبوعاتی جدایی خود از جمع باواریایی ها را تایید خواهد کرد؛ اتفاقی که دقایقی پیش رخ داد و داوید آلابا اعلام کرد در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا خواهد شد.

 

داوید آلابا گفت: "من شخصاً تصمیم گرفتم بعد از این فصل چیز جدیدی را امتحان کرده و باشگاه را ترک کنم. این تصمیم آسانی نبود. من 13 سال اینجا بودم و این باشگاه برای من بسیار مهم است.

 

در چند ماه آینده تمام توان خود را به کار خواهم گرفت تا به تیم کمک کنم و در آخر موفق شوم. این هدف کل باشگاه است و به نوعی بایرن مونیخ را تعریف می کند. بایرن می خواهد هر ساله در بالاترین سطح باشد."

 

 

1573233

 

 

انتخاب تیم جدید: " عوامل زیادی در این امر دخیل هستند و من خیلی به آن فکر می‌کنم. اینکه کجا می توانم بازی کنم که در آن موفق باشم.
احتمال حضور در بارسا؟ بر هیچ کس پوشیده نیست که مدیر برنامه من با سایر باشگاه ها مذاکره می کند. با این حال بقیه چیزها در آینده تصمیم‌گیری می‌شود.

 

من به دنبال یک چالش جدید هستم. این یک تصمیم مالی نبود. من هنوز شش تا هفت سال فرصت دارم که فوتبال بازی کنم و حالا می خواستم چیز جدیدی را امتحان کنم."

 

آینده در اسپانیا؟: " مدیر برنامه من در حال مذاکره با همه باشگاه ها است. من در این مورد استرس ندارم. در برخی از مواقع تصمیم را خودم می گیرم. در مورد زبان اسپانیایی باید بگویم از آنجا که ما همیشه بازیکنانی از این کشور داشته ایم شرایط بهتر و بهتر شده است اما در کل خیلی هم خوب نیست."

 

 

1511416

 

 

آلابا در مورد جذب دایو اوپامکانو توسط بایرن: "هیچ شکی نیست که او استعداد و پتانسیل زیادی دارد. این که قوی است و نمایش قدرتمندی ارائه می دهد. او بازیکنی است که در چند سال گذشته بسیار خوب پیشرفت کرده است."

دیدگاه‌ها