کد خبر : 1738073 | 28 بهمن 1399 ساعت 17:55 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

آنها خط حمله ترسناکی دارند

لوپتگی: فرصتی بی‌نظیر برای حذف دورتموند داریم

سرمربی سویا معتقد است تیمش در بهترین شرایط قرار دارد و برابر تیم خوب دورتموند، شانس مناسبی برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دارد.

لوپتگی: فرصتی بی‌نظیر برای حذف دورتموند داریم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در سانچس پیسخوان و از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان سویا میزبان دورتموند است. سویا در بهترین فرم خودش به این بازی رسیده در حالی که دورتموند اصلا شرایط خوبی ندارد و بسیاری از حالا شانس را به تیم اسپانیایی می دهند.

سویا یک هفته پس از پیروزی 2-0 بر بارسا در دور رفت نیمه نهایی کوپا دل ری و با روحیه ای بالا برابر زنبورها قرار می گیرد.

 

 

1537388

 

 

جولن لوپتگی سرمربی سویا در نشست خبری این بازی گفت:« بله؛ در فرم خوبی هستیم ولی مهم نیست قبلا چه نتایجی کسب کرده اید. باید فردا در زمین نشان دهیم که تیم بهتری هستیم و نتیجه خوبی برابر دورتموند کسب کنیم.

تیم باید به ایده های مربی ایمان داشته باشد و در سویا همه سخت تلاش کرده ایم تا به شرایط کنونی برسیم. همه تمرکز ما روی بازی فرداست و این سومین باری است که سویا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به میدان می رود. باید از این فرصت بی نظیر استفاده کرد و نگاه مان باید رو به جلو باشد و قدمی محکم به سوی یک چهارم نهایی برداریم.»

 

 

1572169

 

 

لوپتگی در ادامه گفت:« شاید دورتموند اخیرا نتایج خوبی کسب نکرده باشد؛ ولی نگاه من به پتانسیل واقعی این تیم است و معتقدم با خط حمله خطرناک و مهاجمان باکیفیتی که دارند، قادر به انجام کارهای بزرگی هستند. دورتموند این را در بازی هایی که پیروز شده به خوبی ثابت کرده است. شانس های گلزنی که در هر بازی خلق می کند را به سختی در فوتبال می بینید.

دورتموند به عنوان تیم اول به یک هشتم نهایی رسیده و در هر خط، فوتبالیست های بسیار خوبی دارد. ما تیم جاه طلبی هستیم و با انگیزه ای بالا برابر آنها به میدان خواهیم رفت.»

 

دیدگاه‌ها