کد خبر : 1738096 | 28 بهمن 1399 ساعت 19:07 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

با تایید کارلتو؛ غیبت ستاره اورتون برابر منچسترسیتی

کارلو آنچلوتی تایید کرد دومنیک کالورت لوین در دیدار فردا شب این تیم برابر منچسترسیتی غایب خواهد بود.

با تایید کارلتو؛ غیبت ستاره اورتون برابر منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، دومنیک کالورت لوین بهترین بازیکن اورتون در فصل جاری بوده و نمایش های فوق العاده ای در خط حمله تیم کارلو آنچلوتی ارائه داده است. او تا به اینجای فصل در 16 مسابقه موفق به ثبت 13 گل برای آبی های مرسی ساید شده و همین موضوع نیز سبب شد که کالورت لوین توسط گرت ساوتگیت به اردوی تیم ملی انگلیس نیز دعوت شود.
 

اورتون فردا شب از سری مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت و پیش از این مسابقه حساس کارلو آنچلوتی تایید کرد که مهاجم انگلیسی آبی ها به دلیل مصدومیت جدال حساس برابر تیم صدرنشین را از دست خواهد داد.

 

 

1571331

 

 

در واقع سرمربی ایتالیایی آبی های مرسی ساید تایید کرده که مهاجم گلزن و انگلیسی هنوز به مرز آمادگی نرسیده و بازی مهم فردا شب برابر تیم پپ گواردیولا را از دست خواهد داد. با این حال کارلو آنچلوتی اعلام کرده که دو ستاره دیگر اورتون یعنی آلان و جردن پیکفورد مصدومیت خود را پشت سر گذاشته اند و مشکلی برای حضور در تقابل فرداشب نخواهند داشت.

 

گفتنی است اورتون در حال حاضر رتبه هفتم جدول را به خود اختصاص داده و اگرچه با وجود پیروزی مقابل سیتی نیز تغییری در رتبه آن ها ایجاد نخواهد شد اما کسب سه امتیاز می تواند آنها را به ادامه لیگ برتر و حتی به دست آوردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار کند.

دیدگاه‌ها