کد خبر : 1738130 | 28 بهمن 1399 ساعت 20:34 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

قادری: مگر قرار است از تراکتور بروم؟

وینگر تکنیکی تراکتور از خبر معاوضه‌اش با بازیکنان ماشین‌سازی ابراز بی‌اطلاعی می‌کند.

قادری: مگر قرار است از تراکتور بروم؟

به گزارش "ورزش سه"، ظهر امروز خبری مبنی بر اینکه باشگاه تراکتور سه بازیکن را در لیست مازاد قرار داده منتشر شد، اما علاوه بر آن شایعاتی مبنی بر جابه‌جایی بازیکن بین دو تیم لیگ برتری تبریز نیز به گوش رسید که در این بین نام محمد قادری وجود داشت.

 

محمد قادری که سال گذشته عملکرد درخشانی در ماشین‌سازی داشت و با این تیم چهره شد و نمایش موثری در جمع سبزپوشان تبریزی اراده کرد، در پایان فصل با عقد قراردادی به تراکتور پیوست ولی امروز دوباره شایعه بازگشت او به ماشین‌سازی مطرح شد.

 

این وینگر ریزنقش که هنوز زمان زیادی برای خودنمایی در ترکیب تراکتور به دست نیاورده، در گفت‌وگو با خبرنگار ما شایعاتی مبنی بر جدایی‌اش از این باشگاه را رد کرد.

 

قادری در خصوص جدایی‌اش از تراکتور و پیوستن به ماشین‌سازی به‌عنوان بازیکن قرضی تا پایان لیگ بیستم، عنوان کرد: مگر قرار است از تراکتور جدا شوم؟ اصلا این موضوع درست نیست و از بین مدیران باشگاه نیز هیچ‌کسی با من در این خصوص صحبت نکرده است.

 

او ادامه داد: جدایی یا جابجایی در نقل و انتقالات پروسه خاصی دارد و قاعدتا بازیکنی که تحت قرارداد است، در جریان این مسائل قرار می‌گیرد ولی واقعا تا این لحظه هیچ صحبتی حتی در حد گمانه‌زنی مطرح نشده است.

 

قادری یادآور شد: من واقعا دوست دارم در تراکتور بمانم و خودم را اثبات کنم. هدف من حضور متوالی در ترکیب تراکتور است تا بتوانم مثمر ثمر ظاهر شوم و جایگاه خوبی در تیم به دست بیاورم.

دیدگاه‌ها