کد خبر : 1738156 | 28 بهمن 1399 ساعت 22:54 | 44.1K بازدید | 0 دیدگاه

شوخی گواردیولا با انتقاد همسر مدافع سیتی

پپ گواردیولا همچنان سر حواشی گذشته با الکساندر زینچنکو شوخی می کند.

شوخی گواردیولا با انتقاد همسر مدافع سیتی

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد پپ گواردیولا هنوز اظهارات همسر الکساندر زینچنکو را بعد از حذف شوکه کننده سیتی فصل گذشته از لیگ قهرمانان فراموش نکرده است. سیتی که یکی از شانس های قهرمانی در فصل گذشته در لیسبون بود، در مرحله یک چهارم نهایی مقابل لیون شکست خورد و با لیگ قهرمانان خیلی زودتر از حد انتظار وداع کرد.

 

ولادا سدان، همسر مدافع جوان سیتی که به بازی نکردن شوهرش در مقابل لیون و 90 دقیقه نیمکت نشینی اعتراض داشت در آن مقطع گفت: "شاید من حق ندارم این حرف را بزنم و زینچنکو مرا منع کند، اما به نظر من این شکست کاملا تقصیر گواردیولا است. در چنین بازی مهمی آزمایش تاکتیکی جدید برای سیتی درست نبوده و او نباید از سیستم سه دفاعه بهره می برد.

 

1573338

 

نمی دانم در این مورد ترکیب چه باید بگویم. ببینید چه بازیکنانی در منچستر سیتی چه بازی می کنند و این تیم چه نیمکت در اختیار دارد. معدود باشگاه هایی در جهان از چنین ذخیره هایی برخوردار باشند"

 

اما الکساندر زینچنکو که متوجه اشتباه همسر خود شده بود بعدها و در روز عروسی خود سعی بر حل و فصل ماجرا داشت و گفت: "ولادا در آن لحظه مانند دیگر هواداران سیتی احساساتی شده بود و دوست داشت ما بهتر عمل کنیم. اما حالا ما متوجه شده ایم که او نباید در شبکه های اجتماعی این حرف ها را می زد، زیرا او همسر من است."

 

حالا همسر زینچنکو فاش کرد وقتی شوهرش در 50 سالگی تولد گواردیولا در 18 ژانویه با او شوخی کرده، پاسخ سرمربی سیتی چه بوده است. ولادا سدان گفت: "زینچنکو به پپ گفت 50 سالت شده و دیگر پیرمرد شدی. گواردیولا نیز در پاسخ گفت مهم این است که همسرت طرفدار من است."

دیدگاه‌ها