کد خبر : 1738158 | 28 بهمن 1399 ساعت 23:05 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

آندونی زوبی زارتا:

بارسلونا می تواند فاتح لیگ قهرمانان شود

آندونی زوبی زاره تا، مدیر ورزشی سابق بارسلونا معتقد است این تیم شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان را داراست.

بارسلونا می تواند فاتح لیگ قهرمانان شود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شروع چندان خوبی در فصل جاری نداشت و هواداران این تیم نیز امید زیادی به کسب موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان نداشتند. اما تیم رونالد کومان در هفته های اخیر متحول شده و قادر به کسب پیروزی های متوالی بوده است. در آستانه دیدار مقابل پاری سن ژرمن، زوبی زاره تا نسبت به موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان ناامید نیست.

 

1572520

 

آندونی زوبی زاره تا گفت: "بارسلونا در این فصل به شدت تبدیل به تیمی ساختار یافته و سازمان یافته شده است. به عنوان مثال پدری در ماه دسامبر هنوز یک استعداد جوان محسوب می شد و اکنون در اواسط ماه فوریه، عملکرد درخشانی از خود نشان داده است. در حال حاضر پدری کیفیت بسیار بیشتری نسبت به اوایل فصل در بازی های بارسلونا ارائه می دهد.

 

در حال حاضر به نظر من مدعی خیلی مهمی برای فتح عنوان قهرمانی در این فصل لیگ قهرمانان وجود ندارد و من اختلاف زیادی بین تیم های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی نمی بینم. اما در میان این سردرگمی، بارسلونا نیز می تواند یکی از گزینه های کسب عنوان قهرمانی باشد. البته زمانیکه قرعه کشی این مرحله در ماه دسامبر انجام شد کسی شانسی برای بارسلونا قائل نبود و این تیم به تازگی مغلوب یوونتوس شده بود، اما در حال حاضر اینگونه نیست."

دیدگاه‌ها