کد خبر : 1738162 | 28 بهمن 1399 ساعت 23:24 | 66.9K بازدید | 0 دیدگاه

عکس یادگاری شجاع با جام قهرمانی قطر

شجاع خلیل زاده به همراه سایر بازیکنان الریان، با جام قهرمانی ولیعهد قطر عکس یادگاری انداخت.

به گزارش "ورزش سه"، مرحله نیمه نهایی رقابت های جام ولیعهد قطر، روز پنج شنبه با برگزاری دو دیدار به انجام خواهد رسید تا تکلیف تیم های فینالیست این دوره از رقابت ها مشخص شود.


در یکی از این دیدارها، دو تیم الریان و السد که جزو نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شوند، در استادیوم خانگی الدحیل که به عنوان میزبان دیدارهای مرحله نیمه نهایی انتخاب شده، به مصاف هم خواهند رفت.

 

1573345


جدال شجاع خلیل زاده و بغداد بونجاح نیز در این دیدار دیدنی خواهد بود. شجاع در زمان حضور در پرسپولیس 7 بار با السد و بونجاح روبرو شده بود و حالا باید منتظر مصاف هشتم آنها بود. اما نکته جالب اینکه مسئولان برگزاری جام ولیعهد قطر، جام قهرمانی این دوره از رقابت ها را بر سر تمرینات تیم ها بردند که در این میان شجاع خلیل زاده نیز به همراه هم تیمی هایش با جام قهرمانی عکس یادگاری گرفت.

 

1573347

 

1573346


پس از پایان دیدار السد و الریان، در همان ورزشگاه الدحیل دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی بین الدحیل و الغرافه برگزار می شود. باشگاه الدحیل در پوستر اختصاصی خود برای این دیدار عکسی از علی کریمی را در کنار المعز علی، ادمیلسون و اولونگا قرار داده است.

 

1573348

دیدگاه‌ها