کد خبر : 1738193 | 29 بهمن 1399 ساعت 10:16 | 16.7K بازدید | 1 دیدگاه

رویایی که محقق شد؛

شب خاص کاباک؛ کلین‌شیت در اولین بازی

اوزان کاباک شب گذشته برای نخستین بار در ترکیب لیورپول برابر لایپزیش به میدان رفت و توانست با نمایشی بی نقص به بسته نگه داشتن دروازه قرمزها کمک کند.

شب خاص کاباک؛ کلین‌شیت در اولین بازی

به گزارش "ورزش سه"، در پیروزی 2-0 لیورپول برابر لایپزیش، مدافع ترکیه‌ای لیورپول یکی از بهترین بازیکنان یورگن کلوپ در زمین بود.

اوزان کاباک که به تازگی به لیورپول پیوسته، پس از بازی دیشب گفت که برای او شبی بسیار خاص و استثنایی بود که توانست به کلین شیت لیورپول برابر لایپزیش کمک کند.

 

کاباک که به صورت قرضی در نیم فصل از شالکه به لیورپول آمده، می تواند در تابستان قرارداد خود با این تیم را د رقبال 22 میلیون یورو دائمی کند.

 

1573499

 

کاباک پس از پیروزی در چمپیونزلیگ گفت: "برای من بسیار خاص بود چرا که این اولین کلین شیت و اولین برد من با این پیراهن بود.

من یک بازیکن جدید هستم، بازیکن جوانی هستم و ستاره های زیادی در این تیم وجود دارند. به کمی زمان نیاز دارم تا اینجا جا بیافتم و فکر می کنم که با گذر زمان بهتر هم بشوم.

به نظرم ما خیلی خوب بازی کردیم و تمام تلاشمان را در زمین کردیم. در تمام نبردها در میانه زمین پیروز شدیم. فکر می کنم که شایسته پیروزی بودیم و بسیار خوشحالم.

 

1573500

 

لایپزیش تیم واقعا خوبی است و در جدول بوندس‌لیگا دوم است، اما به نظرم ما بازی را خیلی خوب کنترل کردیم.

در نیمه نخست شانس های زیادی داشتیم و در نیمه دوم به خاطر اشتباهات آنها گل زدیم، اما از ابتدا بازی را تحت کنترل داشتیم. فکر می کنم که واقعا نمایش خوب و تحسین برانگیزی داشتیم.

در سه بازی اخیر در لیگ برتر شکست خورده ایم اما خیلی خوب بازی کردیم. فوتبال همین است. گاهی ممکن است خوب بازی کنی و با این وجود ببازی. امیدوارم که اگر همچنان مثل امشب بازی کنیم در بازی بعدی در لیگ برتر پیروز شویم."

 

لیورپول در دیدار بعدی خود در لیگ برتر با اورتون بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها