کد خبر : 1738245 | 29 بهمن 1399 ساعت 12:35 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

طباطبایی: امیدوارم در یک رشته بانوان سهمیه بگیریم

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: امیدوارم با کسب سهمیه ۳ نفره برای نخستین بار در یک رشته تیمی المپیکی شویم.

طباطبایی: امیدوارم در یک رشته بانوان سهمیه بگیریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، بازیکنان خارجی حاضر در لیگ بسکتبال بانوان امروز دیداری با سیدرضا صالحی‌امیری رییس کمیته ملی المپیک داشتند.



در نشست امروز کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته المپیک، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو و مهین فرهادی‌زاد معاون امور بانوان وزارت ورزش حضور داشتند.

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: ما سعی کردیم برنامه‌های خوبی برای توسعه ورزش بانوان داشته باشیم. در ۳ سال گذشته نزدیک به ۲۰ اعزام در بخش بانوان داشتیم که منجر به آخر ۷ مدال شده و این اتفاق برای نخستین بار رخ داده است.



وی افزود: با توجه به رشد خوبی که در بسکتبال بانوان داشتیم، نوید افق روشنی است. یکی از برنامه‌ها افزایش تیم‌ها بود که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. با وجود شرایط کرونا، فکر نمی‌کردم متقاضی زیادی برای لیگ داشته باشیم به طوری که در بخش مردان افزایش ۵۰ تا ۷۰ درصد در لیگ‌های مختلف داشتیم. این افزایش در لیگ بانوان هم بود.



رئیس فدراسیون بسکتبال خاطرنشان کرد: ما ۲ تورنمنت برای کسب سهمیه بسکتبال ۳ نفره میش رو داریم که امیدوارم نتیجه لازم کسب شده و برای نخستین بار در یک ورزش تیمی سهمیه المپیک بگیریم. ما آمادگی داریم در لیگ ایران به عنوان یک کشور امن پذیرای ورزشکاران تمامی دنیا باشیم.

دیدگاه‌ها