کد خبر : 1738252 | 29 بهمن 1399 ساعت 13:12 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

جو کول:

خرید این مسی برای منچسترسیتی مثل قمار است

جو کول، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و کارشناس فوتبال، پس از نمایش بی حس و حال مسی که حتی به نظر می رسید به شکست 4-1 بارسا برابر PSG نیز اهمیتی نمی دهد، معتقد است که خرید او برای سیتی مثل قمار می ماند.

خرید این مسی برای منچسترسیتی مثل قمار است

به گزارش "ورزش سه"، جو کول به شدت از رفتار مسی پس از باخت تحقیرآمیز 4-1 بارسا برابر PSG انتقاد کرد.

بارسلونا که اخیرا با بحران های زیادی در زمین بازی و خارج از زمین بازی دست به گریبان بوده، با شکست سنگین در خانه برابر پاری سن ژرمن در دور یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، حالا حتی بیش از گذشته به دردسر افتاده است.

مسی در دقیقه 27 بازی و از روی نقطه پنالتی ابتدا بارسلونا را از حریف پیش انداخت، اما بعد هت تریک کیلیان امباپه و گل مویس کین، حرفی برای کاتالان ها باقی نگذاشت.

این شکست مشت دیگری بر پیکر رابطه طولانی مدت مسی و بارسا بود که چند ماهی است هیچ نشانی از اشتیاق و علاقه دو طرفه گذشته ندارد. مسی سال گذشته تلاش کرد تا بارسلونا را ترک کند و تنها تهدید به شکایت باعث شد تا کاپیتان کاتالان ها تصمیم بگیرد تا پایان مدت قراردادش در بارسلونا باقی بماند.

 

1573609

 

پس از سوت پایان بازی، جو کول ضمن انتقاد از بی علاقگی آشکار مسی، گفت که با این نمایشی که مسی داشت، بعید است که منچسترسیتی در آینده حتی نیم نگاهی به این بازیکن بیندازد.

 

جو کول گفت: "کلمه‌ درستش "بی علاقه" است. آنها نه قدرتی داشتند و نه با هم متحد بودند. هیچ ارتباطی بین چهار نفر عقبی و سه نفر جلویی نبود.

مسی بی علاقه به نظر می رسید. برای هر بازیکن سابقی خیلی سخت است تا از مسی انتقاد کند چرا که او نابغه است و بزرگترین بازیکنی است که من در فوتبال دیده ام، اما امشب به نظر نمی رسید که او از نظر احساسی درگیر این بازی شده باشد.

 

او رهبر تیم است، مثل پیکه و مثل بوسکتس. ستون اصلی بارسلونا ضعیف به نظر می رسید و از هم پاشید.

آنها 4-1 باختند اما ممکن بود پنج یا شش گل بخورند. واقعا زمان نگران کننده ای برای بارسا است."

 

از PSG و منچسترسیتی به عنوان دو مقصد احتمالی مسی در آینده و پس از اتمام قرارداد با بارسا نام برده می شود و سیتی تابستان گذشته بیشترین علاقه را در به خدمت گرفتن مسی از خود نشان داد.

جو کول اما عقیده دارد که اکنون برای سیتی و پپ گواردیولا به خدمت گرفتن مسی مثل قمار می ماند.

 

1573610

 

جو کول افزود: "پیش از امضای قرارداد با مسی باید حسابی این موضوع را سبک و سنگین کنید.

خرید مسی 34 ساله اگر قرار باشد مثل بازی برابر PSG بازی کند، قمار است. اینکه او را به باشگاهی بیاورید که پپ گواردیولا هدایت می کند و بر انرژی و اشتیاق و اتحاد با یکدیگر تکیه دارد...

اوضاع در بارسا به هم ریخته است و من نمی دانم چطور قرار است به این شرایط سامان دهند. فکر نمی کنم که مسی آنجا بماند.

برای مسی سخت خواهد بود که با یکی از این تیم های بزرگ ارتباط بگیرد، چرا که او مجبور خواهد بود زمان را به عقب برگردانده و مثل سه یا چهار سال پیش خود بازی کند."

 

دیدگاه‌ها