کد خبر : 1738261 | 29 بهمن 1399 ساعت 13:53 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

پس از هت تریک برابر بارسا؛

پیراهن تاریخی امباپه به چه کسی رسید؟ (عکس)

در شبی که کیلیان امباپه بارسلونا را اسیر درخشش خود کرد، حبیب نورماگومدوف نیز هدیه ای ارزشمند از این ستاره جوان فرانسوی دریافت کرد.

پیراهن تاریخی امباپه به چه کسی رسید؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته و در پیروزی ارزشمند 4-1 پاری سن ژرمن برابر بارسا، حبیب نورماگومدوف، قهرمان UFC نیز در ورزشگاه نوکمپ حاضر بود و از نزدیک آتش بازی کیلیان امباپه را تماشا کرد.

 

مبارز روسی از روی سکوها شاهد هت تریک امباپه بود و در پایان بازی با دست پر نوکمپ را ترک کرد.

حبیب که به تازگی از رقابت های UFC کنار رفته و اعلام بازنشستگی کرده، پیشتر ابراز تمایل کرده بود که تبدیل به یک بازیکن فوتبال شود. او که دوستی صمیمانه ای با کریستیانو رونالدو و ویرژیل فن دایک دارد، بازی دیشب را در کنار آندره آ رادریتزیانی، مالک باشگاه لیدز، تماشا کرد.

 

1573632

 

دیشب مشخص شد که نورماگومدوف با کیلیان امباپه نیز روابط صمیمانه ای دارد و توانست پس از پایان بازی پیراهنی که امباپه به تن داشت و احتمالا یکی از ارزشمندترین پیراهن های این بازیکن در فوتبال باشگاهی محسوب می شد را از او هدیه بگیرد.

حبیب که در طول بازی صحنه هایی از مسابقه را در اینستاگرام منتشر کرده بود، در پایان نیز عکسی از پیراهنی که امباپه به او هدیه داده و امضای یادگاری امباپه را منتشر کرد.

 

1573635

 

اینکه امباپه چنین پیراهن ارزشمندی را در همان شب بازی هدیه می دهد، به خوبی شخصیت بخشنده و بزرگوار این ستاره جوان فرانسوی را نشان می دهد.

 

کار حبیب اما با پیراهن امباپه به پایان نرسید و او ضمن اینکه در اتوبوس پاریسی ها با تعدادی از بازیکنان این تیم دیدار کرد، توانست پیراهن کیلور ناواس، دروازه بان، PSG، را نیز از او هدیه بگیرد.

 

1573629

 

این کشتی گیر روسی مدت هاست که یکی از علاقه مندان به فوتبال است و به نظر می رسد پس از بازنشستگی در UFC وقت دارد تا روی این تغییر شغل تمرکز کند. نورماگومدوف 32 ساله از طرفداران سرسخت تیم رئال مادرید است اما اخیراً در سفر به دبی عکسی دو نفره از او و فن دایک مدافع لیورپول منتشر شد.


نورماگومدوف از آوار‌های داغستان روسیه و اولین مسلمانِ قهرمان مسابقات یواف‌سی است که از وی به‌ عنوان مبارز شکست ناپذیر یاد می‌شود. او در ۷ اکتبر ۲۰۱۸ با پیروزی بر کانر مک‌گرگور قهرمان سرشناس یواف‌سی، توانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

نورماگومدوف پس از فوت پدرش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، با شکست دادن جاستین گیچی از آمریکا نام خود را برای همیشه در تالار افتخارات UFC ثبت کرد و برای همیشه از این رقابت ها کنار رفت. در ۲۹ مبارزه حرفه‌ای این کشتی‌گیر اهل داغستان روسیه همه حریفان خود را شکست داد تا نتایج غیر قابل باور و بی‌نظیری ثبت کند.

 

 

دیدگاه‌ها