کد خبر : 1738309 | 29 بهمن 1399 ساعت 16:51 | 14.5K بازدید | 1 دیدگاه

فرصت ویژه برای لک در جدال با گل گهر سیرجان

دروازه بان پرسپولیس این فرصت را دارد تا در صورت کلین شیت در جدال با گل گهر سیرجان رکورد قابل توجهی را در پایان نیم فصل از آن خود کند.

فرصت ویژه برای لک در جدال با گل گهر سیرجان

به گزارش "ورزش سه"، دیدار با گل گهر سیرجان از جهات مختلفی برای پرسپولیس حایز اهمیت است. سرخپوشان قادر خواهند بود در صورت کسب نتیجه از این بازی به عنوان قهرمانی نیم فصل دست یابند. از سوی دیگر این بازی برای حامد لک نیز می تواند یک رکورد مناسب را شکل دهد تا هشتمین کلین شیت او در این فصل باشد.

 

شماره ۸۱ سرخپوشان  که تاکنون در ۱۳ بازی به میدان رفته، فقط دیدار مقابل مس رفسنجان را به دلیل محرومیت از دست داد. لک با ثبت ۷ کلین‌شیت از این حیث برترین دروازه‌بان لیگ برتر تا پایان نیم فصل محسوب می‌شود.  فروزان و رشید مظاهری دیگر گلرهایی هستند که با شش کلین شیت پشت سر او قرار دارند و او قادر خواهد بود با بسته نگه داشتن دروازه‌اش برابر گل گهر فاصله خود را با آنها افزایش دهد و از سایر رقبا به نحوی محسوس سبقت بگیرد.

 

از نظر تیمی نیز پرسپولیس تا نیم فصل با ثبت ۸ کلین شیت از ۱۴ بازی انجام شده بهترین تیم لیگ بیستم است؛ ۷ کلین شیت توسط لک و یک کلین شیت توسط رادو به ثبت رسیده است.

دیدگاه‌ها