کد خبر : 1738326 | 29 بهمن 1399 ساعت 18:34 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: در این مرحله با سخت ترین تیم روبرو شدیم

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید تیمش در بازی فردا برابر سوسیداد کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

سولسشر: در این مرحله با سخت ترین تیم روبرو شدیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد بعد از ناکامی در رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راهی مسابقات لیگ اروپا شد و در همین راستا آنها فردا شب در دور یک شانزدهم نهایی مهمان تیم قدرتمند رئال سوسیداد خواهند بود؛ دیداری که قطعاً شیاطین سرخ برای پیروزی در آن کار دشواری پیش رو خواهند داشت.

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، در کنفرانس خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل سوسیداد گفت: "سوسیداد تیم قدرتمندی است و باید برابر آنها عملکرد خوبی ارائه دهیم. فکر می‌کنم که با دشوار ترین تیم ممکن در این مرحله روبرو شدیم. به یک عملکرد سطح بالا احتیاج داریم تا بتوانیم نتیجه خوبی به دست آوریم."

 

 

1573691

 

 

عملکرد هجومی یونایتد: " ما تیمی هستیم که بیشترین گل را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده ایم اما در عین حال مهاجمان مان به اندازه دلخواه ما گلزنی نکرده اند که این یک مشکل چالش برانگیز محسوب می شود. فکر می کنم که در صورت حل شدن این مشکل گلزنی با وضعیت بهتری مواجه خواهیم شد. مهاجمان تمام تلاش خود را انجام می دهند."

 

وضعیت پل پوگبا: " پوگبا در حال بهتر شدن است و به زودی کارهای درمان خود را آغاز خواهد کرد. چند هفته دیگر با حضور در میدان فاصله دارد و می‌توان به طور قطع گفت که او نمی‌تواند در ماه فوریه برای ما بازی کند. همچنین فن دبیک و کاوانی نیز به دلیل مشکل عضلانی با ما به اسپانیا سفر نخواهند کرد و حضور مارسیال و مک تومینای نیز مشخص نیست."

 

 

1573690

دیدگاه‌ها