کد خبر : 1738393 | 30 بهمن 1399 ساعت 02:00 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

اورتون 1-3 سیتی: فرار پسران پپ به سوی قهرمانی

منچسترسیتی در دیداری خارج از خانه مقابل اورتون به پیروزی رسید و فاصله در صدر جدول را به 10 امتیاز افزایش داد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا در دیدار عقب افتاده از هفته شانزدهم میهمان اورتون بودند و با پیروزی در این دیدار توانستند فاصله شان با منچستریونایتد، نزدیک ترین تعقیب کننده شان را به 10 امتیاز افزایش بدهند.

سیتیزن‌ها که از همان دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بودند، چند موقعیت خوب را از دست دادند تا اینکه در دقیقه 32 توسط فیل فودن به گل رسیدند. روی یک ارسال به محوطه جریمه اورتون، توپ با دفع ناقص مدافعان به فیل فودن رسید و او هم با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

 

1573782

 

اما این برتری تنها 5 دقیقه پایدار بود و ریچارلیسون در دقیقه 37، کار را به تساوی کشید. روی یک حرکت از سمت راست و ارسال کولمن، با ضربه لوکاس دینیه همراه شد و در مقابل دروازه، این ریچارلیسون بود که روی توپ تاثیر گذاشت و حساب کار 1-1 شد.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در نیمه دوم، بار دیگر این بازیکنان سیتی بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف داشتد و توانستند دو بار به گل برسند. ابتدا در دقیقه 63، ریاض محرز که پشت محوطه جریمه با پاس برناردو سیلوا صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه اورتون فرستاد.

 

1573783

 

و سپس در دقیقه 77، خود برناردو سیلوا با پاس گابریل ژسوس صاحب موقعیت شد و ضربه ای محکم او بعد از برخورد به دست جوردن پیکفورد، وارد دروازه شد و اختلاف به دو گل افزایش پیدا کرد.

 

1573784

 

در دقایق پایانی موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و در نهایت بازی با برتری 3-1 سیتی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها