کد خبر : 1738404 | 30 بهمن 1399 ساعت 10:56 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

هالند: درخشش برابر سویا؟ از امباپه تشکر می کنم

ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند، می‌گوید عملکرد شب گذشته کیلیان امباپه برابر بارسا به او انگیزه فراوانی داده است.

هالند: درخشش برابر سویا؟ از امباپه تشکر می کنم

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته از سری مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانچز پیسخوان مهمان سویا بود که در نهایت موفق شد با درخشش ستاره نروژی خود یعنی ارلینگ هالند به پیروزی ارزشمند 3-2 دست پیدا کند تا بخشی از راه صعود به مرحله بعد را طی کرده باشد.

 

ارلینگ هالند شب گذشته سیزدهمین بازی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را انجام داد و با دو بار گلزنی برابر سویا به رکورد 18 گل زده در این مسابقات رسید. هالند در پایان بازی پیرامون این درخشش خود گفت: " نمی دانم که چگونه درباره این پیروزی صحبت کنم اما می‌توانم بگویم که ما برابر سویا انگیزه بسیار زیادی داشتیم و به همین خاطر عملکرد مان خیلی خوب بود. البته اینکه دو گل دریافت کردیم اتفاق خوبی به شمار نمی‌آید اما از طرف دیگر سه بار در خانه حریف گلزنی کردیم که این بسیار عالی است."

 

 

1573815

 

 

گفته می شود که باشگاه رئال مادرید به شدت شرایط جذب ارلینگ هالند را بررسی می‌کند و این ستاره نروژی را هدف نقل و انتقالاتی خود در تابستان قرار داده است. هالند در این باره نیز گفت: " همواره این موضوع که کسانی خواهان شما باشند امری جذاب محسوب می شود. به خاطر این عملکرد برابر سویا از کیلیان امباپه ممنونم چراکه هت تریک او در برابر بارسا باعث شد انگیزه و اشتیاق من افزایش پیدا کند."

دیدگاه‌ها