کد خبر : 1738410 | 30 بهمن 1399 ساعت 11:20 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

کیه زا:

در بازی برگشت یوونتوس متفاوتی را خواهید دید

فدریکو کیه زا، ستاره ایتالیایی یوونتوس، معتقد است این تیم برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا به یک عملکرد متفاوت در مسابقه برگشت برابر پورتو احتیاج دارد.

در بازی برگشت یوونتوس متفاوتی را خواهید دید

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بسیاری گمان می‌کردند تیم آندره پیرلو کار دشواری در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو پیش رو نخواهد داشت اما یوونتوس شب گذشته بعد از ارائه یک نمایش نه چندان دلچسب 2-1 شکست خورد تا صعود این تیم به جمع هشت تیم پایانی با اما و اگر مواجه شود.

 

تک گل بیانکونری در مسابقه دیشب توسط ستاره جوان و ایتالیایی این تیم یعنی فدریکو کیه زا به ثمر رسید. او در پایان بازی گفت: " رویکردی که ما در این بازی پیش گرفتیم باعث شد که خیلی زود با یک مسابقه بسیار دشوار روبرو شویم. لیگ قهرمانان اروپا به گونه ای است که اگر یک لحظه تمرکز نداشته باشید، مجازات خواهید شد.

 

ما یک گل خارج از خانه به ثمر رساندیم که قطعاً برای بازی برگشت به ما قدرت خواهد داد و یوونتوس متفاوتی را می بینیم."

 

 

1573827

 

 

کیه زا در ادامه گفت: " این اولین بازی حذفی من در لیگ قهرمانان اروپا بود بنابراین نمی‌دانم که معمولاً شرایط چگونه است. ما از همان ابتدای بازی برابر پورتو کار را برای خودمان دشوار کردیم. مطمئناً در بازی برگشت یووه متفاوت خواهد بود؛ چراکه اگر می خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم باید نمایش متفاوتی را ارائه دهیم."

 

دیدگاه‌ها