کد خبر : 1738418 | 30 بهمن 1399 ساعت 11:40 | 66K بازدید | 3 دیدگاه

طارمی: کاملا شایسته پیروزی بر یوونتوس بودیم

مهدی طارمی معتقد است پیروزی برابر یوونتوس به آنها در ادامه لیگ پرتغال و البته لیگ قهرمانان اروپا کمک خواهد کرد.

طارمی: کاملا شایسته پیروزی بر یوونتوس بودیم

به گزارش "ورزش سه"، اکنون به جرأت می‌توان گفت که مهدی‌طارمی یکی از کلیدی ترین ستاره های تیم سرجیو کونسیسائو محسوب می‌شود. ستاره ایرانی که کارش را در پورتو با نیمکت‌نشینی آغاز کرد حالا طی هفته های اخیر در قامت یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم ظاهر شده و با گل های ارزشمند خود به تیم کونسیسائو کمک کرده است.

 

مهدی طارمی شب گذشته در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ابتدا در ترکیب پرتغال قرار داشت و موفق شد در همان لحظات ابتدایی مسابقه گل اول تیمش را با تیزهوشی هرچه تمام تر به ثمر برساند.

 

 

1573773

 

 

مهاجم ایرانی بعد از برد 2-1 پورتو گفت: " من بسیار خوشحال هستم. گل دقایق ابتدایی خیلی خوب بود و برای من و تیم اهمیت زیادی داشت. یوونتوس تیم خیلی بزرگی است اما ما بسیار خوب عمل کردیم. ما اتحاد خود را حفظ کردیم و مستحق پیروزی برابر یوونتوس بودیم."

 

مسابقه برگشت و تاثیر این برد در روحیه پورتو: " ما در بازی برگشت تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد و بعد از آن خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می دهد. 100 درصد ما در یک بازی بسیار مهم پیروز شدیم و این برد در ادامه لیگ و لیگ قهرمانان اروپا به ما کمک خواهد کرد."

دیدگاه‌ها