کد خبر : 1738424 | 30 بهمن 1399 ساعت 12:11 | 133.1K بازدید | 0 دیدگاه

مارگا و طارمی؛تصویر مشترک رسانه های پرتغالی(عکس)

اکثر قریب به اتفاق رسانه‌های ورزشی پرتغال به شکل ویژه ای به پیروزی مهم پورتو در دیدار شب گذشته برابر یوونتوس پرداخته‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، پورتو شب گذشته در حالی از سری مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان یوونتوس بود که تیم سرجیو کونسیسائو طی هفته های قبل روند پر نوسانی را در لیگ پرتغال پشت سر گذاشته بود؛ موضوعی که باعث شده اکنون فاصله 10 امتیازی بین پورتو و تیم صدرنشین یعنی اسپورتینگ لیسبون ایجاد شود.

 

با این حال پورتو دیشب توانست عملکرد کم نقص و حساب شده ای را مقابل بیانکونری به نمایش بگذارد و بر خلاف پیش بینی ها این تیم را با دو گل مهدی طارمی و موسی مارگا در مقابل تک گل فدریکو کیه زا با نتیجه 2-1 شکست دهد.

 

در همین ارتباط پیروزی ارزشمند و مهم شاگردان کونسیسائو در مسابقه شب گذشته برابر یوونتوس باعث شده که اکثریت قریب به اتفاق رسانه‌های پرتغالی به تمجید است پورتو بپردازند و تیترهای اصلی خود را به غلبه این تیم بر قهرمان 9 دوره پیاپی سری آ اختصاص دهند.

 

1573848

 

سایت نوتیسیاس نوشت: پیروزی اژدها شما را به رویا پردازی تحریک می کند.

 

 

1573845

 

نشریه ابولا با قرار دادن عکس از موسی مارگا در کنار مهدی طارمی و تیتر "آقایی را تماشا کن(چشم آقا)" به برد پورتو برابر یوونتوس پرداخته است.

 

 

1573846

 

روزنامه رکورد نیز همچون ابولا با عکسی از طارمی در کنار مارگا این تیتر اصلی را روی صفحه اول امروز خود کار کرده است: "اژدهای اروپا"

دیدگاه‌ها