کد خبر : 1738427 | 30 بهمن 1399 ساعت 12:22 | 47.4K بازدید | 0 دیدگاه

رسانه‌های ترکیه و ستایش از طارمی 

فراری، به یوونتوس گل زد! (عکس)

رسانه های ترکیه نیز درخصوص گلزنی مهدی طارمی مطالبی را منتشر و به حضور کوتاه مدت او در ریزه اسپور اشاره کردند.

 فراری، به یوونتوس گل زد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گلزنی مهدی طارمی در ثانیه های ابتدایی دیدار مقابل یوونتوس با واکنش های زیادی در رسانه های جهانی همراه شد که در این میان عکس العمل رسانه صباح ترکیه به گلزنی طارمی و استفاده از لفظ مهاجم فراری، جالب توجه بود!


این رسانه با اشاره به دیدار پورتو و یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نوشت: مهدی طارمی که برای مدت کوتاهی به سوپرلیگ ترکیه و تیم ریزه اسپور پیوسته بود و تقریبا می توان گفت از این تیم فرار کرد، موفق شد دروازه یوونتوس قهرمان ایتالیا را باز کند.


این رسانه در ادامه نوشته است: طارمی به دلیل فرار از ترکیه با حکم فیفا 4 ماه از حضور در مسابقات محروم شد. مهاجم ایرانی که با این حرکت در ذهن هواداران فوتبال در ترکیه باقی مانده است، هم اکنون در پورتو بازی می کند. او موفق شد دروازه تیم پرطرفدار یوونتوس را باز کند. داستان جالب  طارمی که تا ترکیه گسترش می یابد.


در ادامه آمده است: در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پورتو شب گذشته موفق شد غول ایتالیایی را با کریستیانو رونالدو نابود کند. در مسابقه ای که مریه دمیرال ملی پوش فوتبال ترکیه در دقیقه 35 جایگزین جورجو کیه لینی مصدوم شد. پورتو بازی را سریع آغاز کرد و با گل مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود در ثانیه 61 پیش افتاد. موسی مارگا نیز در ابتدای نیمه دوم بازی را 2 – صفر کرد. یوونتوس در دقیقه 82 یکی از گل های پورتو را پاسخ داد اما در نهایت پورتو با نتیجه 2 بر یک در خانه به برتری رسید.

 

1573850


این وب سایت در ادامه با تعریف از مهدی طارمی نوشته است: مهدی طارمی مهاجم ایرانی که اولین گل خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را در ثانیه 61 به ثمر رساند، مدتی در تیم ریزه اسپور حضور داشت. طارمی که در فصل 2016-2017 به صورت رایگان به ریزه اسپور منتقل شد، تحمل فشارهایی که از کشورش به او وارد می شد را نداشت. مهدی طارمی که نتوانست فشارهای هواداران فوتبال ایران برای بازگشت به کشورش را تحمل کند، تقریباً از ریزه اسپور فرار کرد و به تیم قبلی خود پرسپولیس بازگشت.


در پایان نیز ذکر شده است که: بر این اساس، ریزه اسپور که موضوع این پرونده را به اطلاع فیفا رسانده بود، برنده این شکایت شد و مهدی طارمی توسط فیفا به مدت 4 ماه از حضور در میادین فوتبال محروم گردید و تیم ایرانی پرسپولیس نیز از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد.

دیدگاه‌ها