کد خبر : 1738431 | 30 بهمن 1399 ساعت 13:10 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ویژه ستاره جوان یونایتد از کاوانی و سولسشر

میسون گرینوود، ستاره جوان و انگلیسی منچستریونایتد، از حضور در این تیم کاملاً راضی است.

تمجید ویژه ستاره جوان یونایتد از کاوانی و سولسشر

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که باشگاه منچستر یونایتد به شکل رسمی اعلام کرد قرارداد ستاره جوان و انگلیسی یعنی میسون گرینوود را تا سال 2025 تمدید کرده و او در اولدترافورد ماندگار خواهد بود. این ستاره با استعداد و خوش آتیه از هفت سالگی در یونایتد حضور داشته و اکنون از تمدید قرارداد با شیاطین سرخ بسیار خوشحال به نظر می رسد.

 

 

1573867

 

 

میسون گرین وود در مصاحبه ای گفت: " این احساس را دارم که دوباره به سطحی که فصل گذشته داشتم نزدیک می شوم. من از هفت سالگی اینجا بوده ام و می خواهم به کارم ادامه دهم. امیدوارم خیلی سریع به فرم فصل گذشته بازگردم. من به کمک مربیان برای رسیدن به این مهم تلاش می کنم و امیدوارم که هرچه سریع تر این اتفاق رخ دهد."

 

میسون گرینوود در ادامه پیرامون حضور در تمرینات منچستریونایتد و بودن کنار ادینسون کاوانی و اوله گنار سولسشر گفت: " سولسشر و کاوانی هر دو بازیکنان فوق‌العاده ای بوده اند. البته ادینسون هنوز بازی می کند و کماکان ستاره شگفت‌انگیزی محسوب می شود. دیدن آنها در تمرینات واقعاً برای من خیلی خوب است. مشاهده ضربه سرهای کاوانی و شکل قرار گرفتن در موقعیت گل برایم خیلی مفید است. سرمربی نیز کمک زیادی به من می کند و به طور کلی حضور آنها در اینجا برای من اتفاق خیلی خوبی است."

 

 

1573868

دیدگاه‌ها