کد خبر : 1738463 | 30 بهمن 1399 ساعت 15:44 | 60K بازدید | 3 دیدگاه

حرکت جنجالی ناصر الخلیفی روی سکوهای نوکمپ

ناصر الخلیفی سه شنبه شب از روی سکوهای ورزشگاه اختصاصی بارسلونا نظاره گر پیروزی 1-4 تیمش برابر باشگاه کاتالان بود.

حرکت جنجالی ناصر الخلیفی روی سکوهای نوکمپ

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی دو روز پیش در نوکمپ دست به کار بزرگی زد و در حالی که ابتدا با یک گل از میزبانش بارسا عقب افتاده بود، به لطف درخشش کیلیان امباپه توانست نتیجه را برگردانده و 1-4 پیروز شود. ستاره جوان فرانسوی در این بازی هت تریک کرد.

ناصر الخلیفی که از سال 2012 مدیر پی اس جی است، این بازی را از روی سکوهای نوکمپ و کنار کارلس توسکتس مدیر موقت بارسا، لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی، جورجو مارکتی دبیرکل یوفا و نیز الکساندر چفرین رئیس یوفا مشاهده کرد. 

 

 

1573889

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، الخلیفی پس از اعلام پنالتی به سود بارسلونا واکنشی جنجالی از خود نشان داده است. او که باور نداشت داور برخورد کورزاوا با فرانکی دی یونگ را پنالتی اعلام کند، رو به کارلس توسکتس کرده و دست می زند. سپس با اشاره به مارکتی و با لحن شوخی می گوید:« جورجو بارسا.»

الخلیفی که خشمگین بود، از بقیه فاصله می گیرد و حتی پنالتی مسی را تماشا نمی کند. او چند دقیقه بعد به صندلی خود بر می گردد. 

طبق این گزارش، الخلیفی و لئوناردو و دیگر مدیران باشگاه که چند سکو بالاتر نشسته بودند، پس از گل های امباپه و مویزه کین، شادی بی حد و حصری از خود نشان دادند.

 

1572449

دیدگاه‌ها