کد خبر : 1738472 | 30 بهمن 1399 ساعت 16:32 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شکست خانگی 2-3 سویا

لوپتگی و مربی دورتموند در مورد هالند چه گفتند؟

ارلینگ هالند ستاره درخشان دورتموند در سانچس پیسخوان بود و برابر سویا دبل کرد.

لوپتگی و مربی دورتموند در مورد هالند چه گفتند؟

به گزارش "ورزش سه"، سویا با قبول شکست خانگی 3-2 مقابل بوروسیا دورتموند در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا،  کارش برای بازی برگشت سخت شد.

در این بازی ارلینگ هالند دو گل زد و نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کرد.

 

 

1573766

 

 

جولن لوپتگی سرمربی سویا پس از این بازی گفت:« نتیجه خوبی به دست نیاوردیم. شکست در خانه مقابل تیمی همچون دورتموند هیچگاه خوب نیست چون این نتیجه بدی پیش از بازی برگشت است، اما هنوز یک بازی دیگر باقی مانده و توجه‌مان به آن بازی است.

ما سزاوار شکست خوردن در این دیدار نبودیم اما در نهایت دورتموند یکی از بهترین بازیکنان جهان (ارلینگ هالند) را در اختیار دارد و او تفاوت را در موقعیت‌هایی رقم زد که ما باید بهتر کار می‌کردیم. این نتیجه، تنبیه بدی برای ما بود. حالا باید تیم را از نو بسازیم و برای بازی برگشت آماده شویم. بازیکنان ما تلاش زیادی کردند و حالا باید خودمان را به خوبی برای بازی بعدی (اوساسونا در لالیگا) آماده کنیم.»

 

 

1553692

 

 

ادین ترزیچ سرمربی دورتموند نیز در پایان بازی گفت:« سبک بازی تیم‌مان را در این بازی دوست داشتم  و مقابل تیمی که پیروزی‌های متوالی زیادی به دست آورده بود، مرتکب اشتباه چندانی نشدیم.

ما از آغاز تا پایان بازی به معنای واقعی کلمه یک تیم بودیم. با این نتیجه گام مهمی برای صعود به دور بعد رقابت‌ها برداشتیم. در مقاطع پایانی بازی مشکلاتی داشتیم، اما در نهایت بابت نتیجه‌ای که کسب کردیم، خوشحالیم. ما حالا سعی خاهیم کرد تا روی اشتباهات‌مان کار کنیم، اما باید موارد مثبت‌مان در بازی غالب باشد. 

هالند؟ او دو گل به ثمر رساند، در خدمت تیم بود و در کارهای دفاعی هم خیلی خوب کار کرد.»

 

 

1573765

دیدگاه‌ها