کد خبر : 1738486 | 30 بهمن 1399 ساعت 17:27 | 50.4K بازدید | 7 دیدگاه

در دیدار گل گهر و پرسپولیس اتفاق می‌افتد؛

رونمایی از ورزشگاه ۸ هزار نفری سردار سلیمانی سیرجان

آخرین دیدار از نیم فصل اول لیگ بیستم شاهد رونمایی از یک ورزشگاه شیک و مدرن خواهد بود.

رونمایی از ورزشگاه ۸ هزار نفری سردار سلیمانی سیرجان

به گزارش ورزش سه، ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان در دیدار فردا میزبان بازی گل گهر و پرسپولیس است و این برای اولین بار است که گل گهر در لیگ برتر در این ورزشگاه میزبان خواهد بود.

 

1573956


از ویژگی های این ورزشگاه می‌توان به جایگاه ویژه استاندار، جایگاه خبرنگاران، اسکوربوردی که گفته می‌شود از با کیفیت ترین اسکوربوردهای فوتبال ایران است، چمن مرغوب و با کیفیتی که به صورت اتوماتیک درجه گرمایش و سرمایش آن کنترل می‌شود، نور فوق العاده عالی، سیستم صوتی مجهز، رختکن های بزرگ و مجهز، نیمکت های جدید، جایگاه استاندارد برای عوامل صدا و سیما و...اشاره کرد.

 

1573955


نکته جالبی که می توان به آن اشاره کرد این است که ورزشگاه سردار سلیمانی فقط یک ورزشگاه فوتبال نیست و یک مجموعه کامل ورزشی است.

 

1573958


از دفاتر اداری باشگاه گل گهر که در طبقه فوقانی قرار گرفته تا سالن بدنسازی مدرنی که به روزترین تجهیزات بدنسازی دنیا در آن نصب شده است.


استخر و جکوزی، سالن چند منظوره بازی های سالنی ، سالن کشتی، سالن ژیمناستیک و... از دیگر امکاناتی است که یک جا در مجموعه ورزشی سردار سلیمانی سیرجان واقع شده است.

 

1573959


حالا گل گهر می‌تواند با این اوصاف ادعا کند که یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین ورزشگاه های ایران را دارد و توان میزبانی بازی های مهمتری حتی در سطح آسیا را نیز داراست.
عصر جمعه برای باشگاه گل گهر و مردم سیرجان با ورزشگاه جدیدشان روز جدیدی است.

دیدگاه‌ها