کد خبر : 1738498 | 30 بهمن 1399 ساعت 18:20 | 22.9K بازدید | 3 دیدگاه

پیکه ناامید بود

لاپورتا: یک کامبک تاریخی دیگر غیرممکن نیست

نامزد ریاست باشگاه بارسلونا از بازیکنان خواست که با امیدواری به بازی برگشت برابر پی اس جی نگاه کنند.

لاپورتا: یک کامبک تاریخی دیگر غیرممکن نیست

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا جدی ترین فرد برای رسیدن به صندلی ریاست باشگاه بارسلوناست. 17 روز دیگر انتخابات به انجام می رسد و او احتمالا برای دومین بار رئیس باشگاه خواهد شد.

لاپورتا در واکنش به شکست خانگی 1-4 بارسا از پس اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان گفت که باید با امیدواری به بازی برگشت نگاه کرد و احتمال یک کامبک تاریخی دیگر را رد نکرد.

 

 

1573995

 

 

لاپورتا گفت:« دیروز با یکی از بازیکنان حرف زدم. او مثل خیلی از هواداران اصلا روحیه خوبی نداشت و ناامید به نظر می رسد اما او(پیکه)کسی است که پس از مصدومیتی طولانی خودش را به بازی رساند و مثل یک بارسایی واقعی عمل کرد. معتقدم او با همین اراده و روحیه جنگجویی باید به بازی برگشت امیدوار باشد. نباید بازیکنان را در این شرایط تنها گذاشت. باید ذهنیت برنده بودن که در ذات بارسلوناست را زنده کنیم.»

 

 

1573478

 

 

جبران شکست در بازی برگشت:« هیچ چیز غیرممکن نیست. از بازیکنان می خواهم ابتدا روی بازی برگشت برابر سویا در نیمه نهایی کوپا دل ری تمرکز کنند و با وجود شکست بازی رفت امیدوار به صعود باشند. در لالیگا هم اتلتیکو بازهم امتیاز از دست خواهد داد و ما باید بازی های بعد را برنده شویم. در مورد بازی برگشت برابر پی اس جی هم به شخصه امیدوارم. در بازی رفت، پی اس جی تیم برتر بود و معتقدم می توانیم در بازی برگشت تیم بهتر باشیم و مثل 4 سال پیش، کامبکی تاریخی بزنیم. بازیکنان باید با خودباوری و شخصیتی بالا به پاریس بروند.»

 

 

دیدگاه‌ها