کد خبر : 1738523 | 30 بهمن 1399 ساعت 20:35 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

دین هندرسون در کمین فرصت مناسب؛

دروازه بان ذخیره یونایتد: برای من بهترین‌ها هنوز در راهند

دین هندرسون، دروازه بان ذخیره منچستریونایتد، همچنان پشت سر داوید دخیا قرار دارد اما معتقد است که بهترین اتفاق ها برای او در راه است.

دروازه بان ذخیره یونایتد: برای من بهترین‌ها هنوز در راهند

به گزارش "ورزش سه"، دین هندرسون از ادامه انتظار کشیدن پشت سر داوید دخیا در منچستریونایتد راضی است و معتقد است که بهترین اتفاق ها برای او در راه است. این دروازه بان 23 ساله همچنان چشم به بازگشت جام قهرمانی پس از سالها به اولدترافورد دوخته است.

 

هندرسون پس از اینکه دو فصل را به صورت قرضی در تیم شفیلد یونایتد گذراند و به آنها کمک کرد تا به لیگ برتر صعود کنند، در تابستان سال 2020 به منچستریونایتد باز گشت.

از هندرسون به عنوان گزینه منچستریونایتد برای ایستادن درون دروازه این تیم در طولانی مدت یاد می شود اما این دروازه بان تاکنون تنها در 11 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و در لیگ برتر تنها 224 دقیقه بازی کرده است.

 

1560160

 

دین هندرسون گفت: "من فقط باید همچنان به کار خودم بچسبم، همچنان خوب کار کنم و بهترین ها هنوز در راه هستند. من باز هم منتظر فرصت می مانم و امیدوارم که بتوانم حرکت خوبی را آغاز کنم و بهترین فرم خود را نشان دهم."

 

هندرسون امشب و در دیدار منچستریونایتد برابر رئال سوسیداد در دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا درون دروازه شیاطین سرخ خواهد ایستاد و امیدوار است بتواند به همراه دیگر هم تیم هایش به چهار سال بدون جام منچستریونایتد پایان دهد.

 

هندرسون افزود: "جام های قهرمانی در این باشگاه بسیار مهم هستند و ما هم چند سالی است که در انتظار گرفتن یک جام هستیم، این فصل می خواهیم که حتما یک جام ببریم.

این هدفی است که در تیم همه برای رسیدن به آن تلاش می کنند."

 

هندرسون که یکی از دروازه بان‌های تیم ملی انگلیس نیز هست، می داند که برای دعوت شدن به تیم ملی باید به صورت هفتگی و مداوم در بازی های باشگاهی بازی کند.

 

 

دیدگاه‌ها