کد خبر : 1738541 | 30 بهمن 1399 ساعت 23:17 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

شکست مرد شماره یک اسنوکر جهان برابر وفایی

ترامپ برابر ستاره آبادانی زانو زد!

حسین وفایی با شکست جاد ترامپ مرد شماره یک اسنوکر جهان یک شگفتی بزرگ را رقم زد.

ترامپ برابر ستاره آبادانی زانو زد!

به گزارش "ورزش سه"، حسین وفایی که در سال های اخیر تک ستاره اسنوکر ایران بوده و به عنوان اولین اسنوکرباز حرفه ای ایران از چند سال قبل نام خودش را در بین برترین های جهان جای داده، در رقابت های اسنوکر آزاد ولز با درخشش خود بار دیگر شایستگی هایش را ثابت کرد.


این پسر اهل آبادان روز پنجشنبه برابر جاد ترامپ، مرد شماره یک رنکینگ حرفه ای های جهان قرار گرفت و در حالی که کمتر کسی پیش بینی می کرد او شانسی برای پیروزی در این نبرد داشته باشد، با نتیجه 4 بر 2 این نابغه انگلیسی اسنوکر جهان را شکست داد.


 حسین وفایی و جاد ترامپ انگلیسی تاکنون هشت بار به مصاف یکدیگر رفته اند که این نتیجه سومین پیروزی وفایی در مقابل وی محسوب می شود.


این پیروزی اگرچه یک شگفتی بزرگ را رقم زد، اما حسین وفایی خیلی فرصت خوشحالی نداشت چون امشب و در مرحله بعدی باید به مصاف مارک ویلیامز از کشور ولز و مرد شماره 14 رنکینگ حرفه ای ها برود. این یعنی یک چالش جدید و یک نبرد سخت دیگر در راه رسیدن به مراحل بالاتر که حسین وفایی نشان داده دستیابی به آن برایش غیرممکن نیست.


وفایی تا کنون موفق به کسب سه پیروزی در مقابل حریفانی از کشورهای انگلستان و چین شده و هفت هزارو پانصد پوند جایزه نقدی دریافت کرده است. در این مسابقات و در مجموع چهارصدو پنچ هزار پوند جایزه نقدی پرداخت میشود که هفتاد هزارپوند آن سهم برنده خواهد بود.


 شان مورفی انگلیسی  قهرمان سال 2020 رقابت های آزاد ولز است که برای دفاع از این عنوان  در این رقابت ها حضور دارد، اما ایرانی ها امیدوارند حسین وفایی که در 17 سالگی با قهرمانی در رقابت های جهانی در بخش آماتور به حرفه ای ها راه پیدا کرد، بار دیگر دست به یک کار بزرگ بزند و حتی تا پای قهرمانی پیش برود.

دیدگاه‌ها