کد خبر : 1738562 | 01 اسفند 1399 ساعت 09:15 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برد پر گل در لیگ اروپا؛

سولسشر: ما هنوز در حال پیشرفت و یادگیری هستیم

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی پر گل شب گذشته برابر رئال سوسیداد معتقد است که تیمش هنوز در حال پیشرفت و یادگیری است.

سولسشر: ما هنوز در حال پیشرفت و یادگیری هستیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا میهمان رئال سوسیداد بود و این تیم را با چهار گل در هم شکست. سولسشر از پیروزی شاگردانش راضی است اما معتقد است که یونایتد هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد.

 

1574156

 

سولشر گفت: "ما چند گل زیبا زدیم و فوتبال خوبی بازی کردیم. شایسته پیروزی بودیم اما شاید نه با چهار گل. در شبی مثل این که می توانیم فضاهای لازم را بیابیم، می توانیم تیم خطرناکی باشیم.

 

مجبور بودیم خوب دفاع کنیم، آنها بازیکنان فوق العاده ای در خط حمله دارند و ما توانستیم ضد حمله های سریعی بزنیم. دفاع آنها باز شد و توانستیم فضاهایی که می خواستیم را به دست بیاوریم.

 

همه تیم ها حمله می کنند، مهم این است که لحظات مناسب برای پیدا کردن فضای کافی را به دست بیاورید. ما همچنان مشغول کار و پیشرفتیم، ما داریم یاد می گیریم و بازی های هم بوده که اخیرا نتوانسته ایم ببریم."

 

1574158

 

سولسشر همچنین راجه به برونو فرناندز که در بازی دیشب دبل کرد، افزود: "او همیشه می خواهد کار بعدی را درست انجام بدهد. او می خواهد کار بعدی را به بهترین شکل و با بیشترین توانش انجام دهد و این ویژگی خیلی خوبی است که او هرگز آرام نمی گیرد.

اگر او دو گل بزند، گل سوم را می خواهد. اگر یک پاس گل بدهد، پاس گل دوم را می خواهد. او همه را به حرکت وا می دارد.

فکر می کنم که امشب خیلی در پست خود خوب بازی کرد. ما در فضاهایی بودیم که از او انتظار داشتیم و می توانید ببینید که چقدر تاثیرگذار است."

 

سولسشر و شاگردانش امیدوار هستند تا به چهار سال حسرت منچستریونایتد در کسب جام پایان دهند.

یونایتد در دیدار بعدی خود در لیگ برتر میزبان نیوکاسل است.

دیدگاه‌ها