کد خبر : 1738563 | 01 اسفند 1399 ساعت 09:33 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از تساوی در لیگ اروپا؛

استفانو پیولی: حق میلان پیروزی بود

استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که تیمش در بازی شب گذشته خود برابر ستاره سرخ بلگراد مستحق پیروزی بود، اما در پایان آنها نتوانستند از به ثمر رسیدن گل تساوی تیم ده نفره میزبان جلوگیری کنند.

استفانو پیولی: حق میلان پیروزی بود

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه ماراکانا به مصاف ستاره سرخ بلگراد رفت و با وجودی که دو بار با کمک گل به خودی حریف و ضربه پنالتی از میزبان پیش افتاد، نتوانست برتری خود را حفظ کند و در نهایت به تساوی 2-2 با ستاره سرخ ده نفره رضایت داد.

 

1574161

 

استفانو پیولی گفت: "ما بدون پیروزی که مستحق آن بودیم به خانه بر می گردیم چرا که نتوانستیم برتری خود را حفظ کنیم.

ما باید برابر یک تیم ده نفره بهتر از اینها کار می کردیم و چنین فضاهایی را در اختیار ستاره سرخ نمی گذاشتیم. شیوه درست بازی این بود و ما هم به اندازه کافی کار کردیم که شایسته پیروزی باشیم، اما از موقعیت به اندازه کافی استفاده نکردیم.

می توانستیم گل سوم را بزنیم اما بیشتر از همه نباید گل تساوی را می خوردیم. با این حال نتجه 2-2 در خانه حریف برای بازی رفت همچنان نتیجه مثبتی برای ما است."

 

1574159

 

تساوی برابر ستاره سرخ بلگراد یک نتیجه ناامیدکننده دیگر پس از باخت 2-0 برابر اسپتزیا در سری آ بود. اکنون پرسش اصلی این است که آیا میلان در آستانه دربی میلان اعتماد به نفس خود را از دست داده است؟

 

پیولی افزود: "ما باید همه را دوباره روی فرم بیاوریم. من فکر نمی‌کنم که امروز مشکل ما این بود، هر چند ما پیروز نشدیم چرا که نتوانستیم گل سوم را بزنیم. بدترین جنبه امشب این بود که اسماعیل بن ناصر را از دست دادیم."

 

پیولی راجع به دربی میلان گفت: "اخیرا گل های زیادی در دربی هایی که تقریبا برابر بوده رد و بدل شده اما فکر می کنم این بار تیمی که کمتر گل بخورد پیروز خواهد شد. میلان و اینتر در سطح مشابهی هستند. دربی در زمان مناسبی برگزار می شود و ما آماده هستیم."

دیدگاه‌ها