کد خبر : 1738567 | 01 اسفند 1399 ساعت 09:54 | 25.5K بازدید | 1 دیدگاه

شوخی برونو فرناندز با جیمز؛

قصد پاس نداشت ولی یک پاس گل به نامش می‌نویسم

برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، شب گذشته دوبار برای شیاطین سرخ گلزنی و گل دوم خود را روی پاس نوک پای جیمز به ثمر رساند. هر چند او معتقد است که جیمز قصد کنترل توپ را داشت و نه پاس دادن.

قصد پاس نداشت ولی یک پاس گل به نامش می‌نویسم

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی 4-0 منچستریونایتد برابر رئال سوسیداد، برونو فرناندز راجع به پاس گلی که از دنیل جیمز دریافت کرد به شوخی صحبت کرده است. او می گوید که جیمز قصد نداشته تا به او پاس گل بدهد.

ستاره پرتغالی می گوید که شک دارد جیمز می خواسته که به او پاس دهد اما به هر حال یک پاس گل به نامش می نویسد.

 

1574171

 

فرناندز گفت: "انتظار داشتم دن جیمز توپ را به من بدهد. وقتی توپ را کنترل کرد، فکر یم کنم سعی می کرد توپ را کنترل کند... اما یک پاس گل به نامش می نویسم.

دیدم که توپ نزدیک به من است و فکر می کنم که در این مواقع دروازه بان بیرون می آید، اگر در همان ابتدا و سر ضرب خوب به توپ ضربه بزنی خیلی سخت است که بتوان در مقابل این توپ عکس العمل نشان داد و خوشبختانه توپ گل شد."

 

با وجودی که یونایتد با چهار گل در بازی رفت حریف خود را شکست داده و انتظار می رود که یک بازی آسان در اولدترافورد پیش رو داشته باشد، فرناندز معتقد است که آنها اگر جام می خواهند، نمی توانند بی خیال و از خود مطمئن باشند.

 

1574171

 

فرناندز افزود: "نتیجه البته برای ما رضایت بخش است. ما می خواهیم که پیروز شویم. همه کار را خوب انجام دادیم. نتیجه به نفع ما است اما ما هنوز بازی برگشت را پیش رو داریم و بازی سختی در خانه برابر آنها خواهیم داشت.

می دانیم که 4-0 نتیجه خوبی است اما باید نسبت به آنچه از سوسیداد بر می آید نیز آگاه بوده و برای بازی برگشت آماده باشیم.

لازم نیست که به نتیجه نگاه کنیم، باید به نمایشی که داشتیم نگاه کنیم. می دانیم که در بعضی بازی ها خوب نبودیم اما در بعضی بازی ها هم با وجودی که خوب بازی کردیم نتیجه ای که می خواستیم را نگرفتیم.

باید بدانیم که مجبوریم رشد کنیم و بهتر و بهتر شویم. البته مهمترین چیز نتجیه بازی است که به شما اعتماد به نفس می دهد که به بازی بعدی قدم بگذارید و دوباره پیروز شوید.

 

هدف من این است که بیشترین تعداد گلی را که می توانم بزنم و تا جایی که ممکن است به هم تیمی هایم پاس گل بدهم. پستی که من در زمین بازی می کند همین وظیفه را دارد؛ پاس گل دادن و گلزنی هر وقت که بتوانی.

مهمترین هدف اما گرفتن جام است. جام گرفتن از گل زدن هم مهمتر است."

دیدگاه‌ها