کد خبر : 1738568 | 01 اسفند 1399 ساعت 09:52 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: در چنین مسابقاتی باید بی رحم تر باشیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، به چند موقعیت از دست رفته پیر امریک اوبامیانگ در بازی دیشب مقابل بنفیکا واکنش نشان داد.

آرتتا: در چنین مسابقاتی باید بی رحم تر باشیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب در دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا در یک مسابقه دشوار مهمان بنفیکا بود که در نهایت به نتیجه 1-1 دست یافت؛ نتیجه ای که توپچی ها را برای صعود به مرحله بعد امیدوار کرده است اما با این حال مسابقه برگشت می تواند تعیین کننده باشد.

 

میکل آرتتا سرمربی آرسنال، بعد از تساوی تیمش مقابل بنفیکا گفت: " فکر می‌کنم که ما کاملاً بر بازی مسلط بودیم. برخی شانس های بزرگ را از دست دادیم و در اروپا وقتی شما بازی خارج از خانه انجام می دهید باید کمی بی رحم تر باشید. من فکر می‌کنم که ما می توانستیم در شرایط بهتری قرار داشته باشیم اما بازی برگشت تعیین کننده خواهد بود.

 

 

1574177

 

 

ما باید به برخی نکات مثبت این بازی توجه داشته باشیم چرا که کاملاً بر مسابقه مسلط بودیم. ما در محوطه جریمه حریف به اندازه کافی بی رحم نبودیم و مشخصاً نکته ناامیدکننده گلی بود که دریافت کردیم."

 

پیر امریک اوبامیانگ در مسابقه شب گذشته چندین موقعیت گلزنی را از دست داد. آرتتا در این باره نیز گفت:" این اتفاقات گاهی رخ می دهد. او امشب صاحب بیشترین شانس هایی بود که ما برای گلزنی داشتیم. او بدشانسی آورد که امشب دو یا سه گل نزد؛ در شرایط عادی چنین اتفاقی رخ می داد."

 

 

1574178

دیدگاه‌ها