کد خبر : 1738596 | 01 اسفند 1399 ساعت 12:13 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه بان هفته؛پرویز برومند

دروازه بان سابق استقلال و تیم ملی در دوبازی خیرخواهانه این هفته نمایش خوبی داشت

دروازه بان هفته؛پرویز برومند

به گزارش "ورزش سه "از دست دادن دو فوتبالیست نامدار ایرانی باعث شد دو بازی دوستانه پر جنب و جوش در این هفته برگزار شود و بازیکنان قدیمی دوباره دور هم جمع شوند.


در بازی اول که بین منتخب 98و سرخابی ها برگزار شد، برومند در درون دروازه تیم منتخب 98بود که از لحاظ سنی بزرگتر از تیم سرخابی ها بودند و فشار زیادی در بازی روی دروازه آنها بود.پرویز برومند گلر سابق آبی ها علیرغم سه گلی که دریافت کرد و روی هیچ کدام مقصر نبود نمایش خوبی در زمین داشت و باعث شد ستاره های 98 در نیمه دوم بازی فاصله را به حداقل برسانند و نتیجه آبرومندانه ای در این بازی خیرخواهانه بر روی تابلو ثبت شود.


برومند در دیدار دیروز هنرمندان استقلال و پرسپولیس هم بعد از دریافت گل توسط پیمان طالبی مجری که درون دروازه استقلال بود به زمین بازی آمد تا دروازه آبی پوشان را از گزند حملات  تیم پرسپولیس که نیمه اول خوبی را سپری کرد بیمه کند که موفق هم بود.


حضور برومند درون دروازه و حملات این تیم در واپسین دقایق نیمه دوم  منجر به گل تساوی ماهانی شد تا این بازی هم مانند داربی واقعی دو تیم در لیگ بیستم با تساوی و گل دقایق پایانی استقلال  به پایان برسد.

 

دیدگاه‌ها