کد خبر : 1738616 | 01 اسفند 1399 ساعت 13:06 | 16K بازدید | 5 دیدگاه

لیگ دو/ ماموریت قهرمان آسیا برای توقف صدرنشین

تیم های پاس همدان و نفت امیدیه آخرین بازی هفته نهم لیگ دسته دوم را برگزار خواهند کرد.

لیگ دو/ ماموریت قهرمان آسیا برای توقف صدرنشین

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت امیدیه این فصل عملکرد بسیار خوبی در لیگ دسته دوم داشته و توانسته از 24 امتیاز ممکن، 20 امتیاز را تصاحب کند تا شانس اصلی صعود به لیگ آزادگان باشد. این در حالی است که مدعی فصل گذشته این رقابت ها یعنی پاس همدان با 11 امتیاز در رتبه نهم قرار گرفته است.

 

پاس که بیش از یک دهه از آخرین حضورش در لیگ برتر می‌گذرد، فصل گذشته تا آستانه صعود به لیگ یک قرار گرفت اما بازی پلی آف را به شهرداری آستارا واگذار کرد و این فصل هم شروع خوبی نداشته است. اما نماینده همدان در صورت برد در بازی امروز مقابل مقابل نفت امیدیه به رتبه چهارم می‌رسد و دوباره شانس صعود را خواهد داشت.

 

نکته مهم این که با توجه به شرایط جوی نامناسب و بارش برف سنگین در استادیوم شهید حاجی بابایی همدان دیدار تیم های پاس همدان و نفت امیدیه روز گذشته لغو شده و امروز انتقال یافته است. وضعیت چمن ورزشگاه شهید بابایی نیز به صورت مطلوب درآمده است.

 

1574249


وضعیت زمین چمن ورزشگاه پاس پس از یک روز برفی در همدان، به شکلی مطلوب درآمده است.

 

نکته جالب این که پاس در چهار بازی اخیر خود دو برد و دو مساوی کسب کرده و توانسته با 8 امتیاز وضعیت خود را در جدول بهتر کند و حالا در فرم خوبی به تیم نفت امیدیه رسیده است.

 

آخرین قهرمان ایرانی آسیا، هفته آینده هم باید مقابل نیروی زمینی تیم سوم جدول قرار بگیرد. تا چند سال پیش این دو تیم پای ثابت لیگ آزادگان بودند اما حالا هر دو یک رده سقوط کرده‌اند و باید در سطح سوم فوتبال ایران مقابل هم به میدان بروند و برای صعود تلاش کنند.

دیدگاه‌ها