کد خبر : 1738624 | 01 اسفند 1399 ساعت 13:40 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

بارتومئو همه چیز را نابود کرد

بارسلونا مثل یک فِراری اوراق شده است

مهاجم سابق بارسلونا تردیدی ندارد که جوزپ ماریا بارتومئو بدترین رئیس تاریخ باشگاه بارسلوناست.

بارسلونا مثل یک فِراری اوراق شده است

به گزارش "ورزش سه"، اکتبر گذشته جوزپ ماریا بارتومئو از ریاست باشگاه بارسلونا استعفا کرد. او بیش از هر چیزی به این متهم شده است که وضعیت اقتصادی باشگاه را متزلزل کرده و با سومدیریت، نقش اصلی را در بحران مالی باشگاه در دوران پاندمی کرونا داشته است.

از بدشانسی بارتومئو پاندمی کرونا در دوران او رخ داد و بارسلونا یکی از باشگاه هایی بود که به دلیل پرداخت دستمزدهای هنگفت به بازیکنانش، تا مرز ورشکستگی بانکی هم پیش رفت ولی بازیکنان در نهایت در دو مرحله، 25 درصد از دریافتی خود را کاهش دادند. بدون شک رئیس بعدی بارسا نیز کار دشواری برای بهبود این وضعیت خواهد داشت.

 

 

1574257

 

 

خولیو سالیناس مهاجم بارسا در دهه 80 و 90 میلادی در مورد وضعیت کنونی باشگاه گفت:« بارتومئو یک ماشین فراری تحویل گرفت و یک تنه آن را اوراق کرد. او به بدترین شکل ممکن باشگاه را مدیریت کرد. او بارسا را مثل یک ویرانه اقتصادی تحویل داد که در آینده باشگاه بسیار تاثیرگذار است. بارسا سال 2015 سه گانه را فتح کرد و سپس در عمل برنده چیز خاصی نشد. در دوران بارتومئو تحقیرآمیزترین شکست های تاریخ باشگاه در لیگ قهرمانان هم به ثبت رسید.»

 

سالیناس ادامه داد:« آینده باشگاه نگران کننده است. لیونل مسی طبیعتا با این وضعیت از بارسا جدا می شود و به پی اس جی یا سیتی خواهد رفت. بوسکتس و پیکه به سال های پایانی فوتبال شان نزدیکند و تیمی جوان شده در اختیار داریم. پولی هم در خزانه نیست تا خریدهای بزرگ انجام شود. همه اینها نشان می دهد که نباید خیلی به آینده این تیم امید داشت.»

 

 

1574232

 

 

آینده کومان:« معتقدم او باید به کارش ادامه دهد چون مسئول این اتفاقات نیست. او تا همینجا هم خوب کار کرده است.»

 

دیدگاه‌ها