کد خبر : 1738636 | 01 اسفند 1399 ساعت 14:29 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

صعود قطعی نیست

هشدار فرانس فوتبال به PSG؛ 2017 یادت نره!

در فرانسه هنوز اطمینان ندارند که پی اس جی با توجه به برد 1-4 در نوکمپ تیم صعود کرده به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان خواهد بود.

هشدار فرانس فوتبال به PSG؛ 2017 یادت نره!

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی سه شنبه شب در نوکمپ دست به یک کار بزرگ زد و با وجود غیبت نیمار و آنخل دی ماریا توانست بارسا را 1-4 شکست دهد. پاریسی ها ابتدا یک گل هم عقب افتاده بودند ولی با درخشش کیلیان امباپه و هت تریک او توانستند ورق را برگردانند.

 

 

1574278

 

 

حتی در اسپانیا بسیاری پی اس جی را از حالا تیم صعود کننده به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان می دانند و شانسی برای بارسا در بازی برگشت 20 اسفند در پارک دو پرنس قائل نیستند ولی امروز فرانس فوتبال در وبسایت خود به پی اس جی هشدار داد که نباید کار را تمام شده بدانند.

 

فرانس فوتبال نوشته استبارسا از چه سالی همیشه در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حاضر بوده؟ از فصل 07-2006؛ پس پی اس جی باید مراقب باشد. بازیکنان پی اس جی نباید اتفاق سال 2017 ر ا فراموش کنند وقتی همه ما پس از برتری 4-0 در پارک دو پرنس، حذف بارسا را قطعی می دانستیم ولی در بازی برگشت، 6-1 برنده شدند.

آنها سال هاست به حضور در یک چهارم نهایی عادت کرده اند و تیمی که لیونل مسی را دارد، همیشه شانس صعود خواهد داشت. دو سال پیش هم پی اس جی در اولدترافورد دو گل به منچستریونایتد زد و در بازی برگشت 1-3 باخت و حذف شد.

بازیکنان پی اس جی کمی تعمق کنند و با خارج شدن از حال و هوای پیروزی نوکمپ، به گونه ای وارد بازی برگشت شوند که گویی در بازی رفت مغلوب شده اند.»

دیدگاه‌ها