کد خبر : 1738674 | 01 اسفند 1399 ساعت 19:53 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

شکل‌گیری روز تلخ بشاگردی مقابل پرسپولیس

دروازه‌بان گل گهر در یکی از روزهای تلخ خود از پرسپولیس پنج گل دریافت کرد.

شکل‌گیری روز تلخ بشاگردی مقابل پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس که با انگیزه دستیابی به نتیجه و تثبیت قهرمانی خود در نیم فصل راهی سیرجان شده بود، طی نمایشی درخشان و تهاجمی برابر گل گهر با پنج گل به برتری دست یافت.

 

امیر قلعه نویی که در این بازی نیز به مهرداد بشاگردی اعتماد کرده بود و امیدوار بود این گلر باتجربه بتواند روز موفقی را برابر خط هجومی پرسپولیس پشت سر بگذارد، به خواسته خود نرسید و با شکستی تلخ کار را پایان داد.

 

بشاگردی، گلر باسابقه گل گهر سیرجان که در دوره حضور این تیم در لیگ دسته اول حضور پررنگ در جمع سیرجانی‌ها داشت، روز ناکامی را مقابل خط حمله پرسپولیس پشت سر گذاشت و در نهایت با اشتباه مسلم روی حداقل دو گل حریف شرایط را علیه تیم خود دید.

 

گلر سیرجانی‌ها در روز آشفتگی خط دفاعی تیمش، شرایط را نتوانست به سود امیر قلعه نویی و آبی‌پوشان تغییر دهد و در نهایت همراه با دیگر نفرات تیمش که روز ناکامی را مقابل حریف پشت سر گذاشته بودند، با پنج گل دریافتی در این شکست سهیم شد.

 

گل گهر سیرجان علیرضا حقیقی را نیز البته در لیست خود دارد که در فصل گذشته و بعد از درخشش در نساجی موردتوجه امیر قلعه نویی در گل گهر قرار گرفته بود. این دروازه بان اسبق پرسپولیس که البته از انگیزه‌های زیادی برابر تیم سابق خود برخوردار بود، با توجه به گلی که مقابل استقلال دریافت کرده بود به نیمکت تبعید شده و فرصت این تقابل را از دست داد.

دیدگاه‌ها