کد خبر : 1738695 | 01 اسفند 1399 ساعت 18:42 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

توماس توخل: بازیکنان چلسی تشنه موفقیت هستند

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی از ترکیب فعلی رختکن خود رضایت دارد.

توماس توخل: بازیکنان چلسی تشنه موفقیت هستند

به گزارش "ورزش سه"، با ورود توماس توخل به رختکن چلسی روند نتیجه گیری این تیم تغییر کرده و آبی های لندن در هفته های اخیر تبدیل به یکی از تیم های قدرتمند لیگ برتر شده اند. در آستانه دیدار مقابل ساوتهمپتون، توماس توخل در نشست خبری حاضر شده و مدعی شد به هر رقیبی احترام می گذارد.

 

دیدار مقابل ساوتهمپتون: "تمرکز ما فعلا روی مسابقه با ساوتهمپتون است. من در هر بازی چیزهای زیادی درباره تیمم یاد می گیرم و مهم نیست که نام تیم رقیب چیست، زیرا من به همه حریفانم احترام می گذارم. در لحظه انجام بازی، سرسخت ترین حریف تیم مقابل است.

 

فوتبال همیشه اینگونه است. چالش پیش روی چلسی آماده بودن برای دیدار فردا است و بعد از این دیدار خواهیم دید که در برابر اتلتیکومادرید، منچستریونایتد و لیورپول چه اتفاقی رخ خواهد داد. باید گام به گام پیش برویم.

 

1572843

 

رفتار فوق العاده ای از بازیکنان در این مدت دیده ام. آنها تشنه موفقیت و یادگیری هستند که این مهم ترین وجه یک تیم است. من احساس می کنم ما در رختکن چلسی مانند یک گروه واقعی هستیم. اگر وقت کمتری در زمین تمرین داشته باشیم، در اتاق ویدئویی و در جلسات ویدیویی کار می کنیم تا خود را برای بازی های پیش رو آماده کنیم. مسابقات پیش رو وسیله ای برای پیشرفت و عادت کردن به یکدیگر است."

 

احتمال حضور کپا به جای مندی درون دروازه: "چیزی تغییر نکرده است. مندی شماره یک بوده و او شایسته قرار گرفتن در ترکیب است. همه چیز باید روشن باشد و اوضاع تغییر نکرده است. همانطور که گفتم، ما نیاز به سه دروازه بان قدرتمند و آماده داریم، زیرا چالش های پیش رو دشوار است. باشگاه اهداف بزرگی دارد و باید همه آماده باشند. نه فقط دروازه بان بلکه همه 22 بازیکن حاضر در رختکن باید چنین شرایطی داشته باشند."

دیدگاه‌ها