کد خبر : 1738714 | 01 اسفند 1399 ساعت 20:55 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: اورتون از همیشه به لیورپول نزدیک تر است

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد تیمش برای دیدار مقابل اورتون به اندازه کافی انگیزه دارد.

کلوپ: اورتون از همیشه به لیورپول نزدیک تر است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول بر خلاف لیگ برتر در لیگ قهرمانان و برابر لایپزیش عملکرد درخشانی ارائه داده و وفق شد در المان با دو گل این تیم را مغلوب کند. حالا و در آستانه دربی مرسی ساید برابر اورتون، یورگن کلوپ در مورد آخرین شرایط بازیکنان مصدوم تیمش صحبت کرد.

 

یورگن کلوپ گفت: "در بازی با لایپزیش نشان دادیم با مشکلات فعلی کنار آمده ایم. کارلو آنچلوتی باعث شده اورتون به تیم بهتری تبدیل شود، آنها بازیکنان خوبی در اختیار دارند و حالا بیشتر از همیشه به لیورپول نزدیک شده اند، البته قطعا منظورم موقعیت تیم ها در جدول است. نیازی به جوگیر شدن و احساساتی شدن بیش از حد وجود ندارد و برای این دربی به اندازه کافی انگیزه داریم.

 

1572136

 

اینکه محمد صلاح به اندازه کافی مورد تمجید قرار نمی گیرد را نباید از من بپرسید. او در دیدار مقابل لایپزیش فوق العاده بازی کرد و به نظر من هیچ دلیلی وجود ندارد که از عملکرد صلاح تمجید نشود.

 

فابینیو اخیرا با تیم تمرین نکرده و آماده حضور در ترکیب نیست. جیمز میلنر و دیگو ژوتا به زودی شرایط بازی کردن پیدا می کنند، اما در دیدار مقابل اورتون نمی توانند در ترکیب قرار گیرند. نبی کیتا واقعا بدشانس است، قرار بود نام او در دیدار مقابل لایپزیش در لیست قرار بگیرد، اما نبی کیتا سرما خورد و باید دید شرایط او چگونه پیش می رود."

 

دیدگاه‌ها